تازه های سایت

کد مطلب: 33174
29. مهر 1396 - 8:37
میثم بهمنی ورزشکار نهاوندی در مسابقات کشوری ثبت رکورد موفق شد دو رکورد دیگر را به نام خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مسابقات کشوری ثبت رکورد که در تهران برگزار شد، میثم بهمنی موفق شد دو رکورد جدید از خود به ثبت برساند و در تلاش است تا خود را برای ثبت رکوردهای دیگر آماده کند.

در این دوره از مسابقات میثم بهمنی ورزشکار شهرستان نهاوند موفق شد در آیتم هد زدن با توپ و بالا رفتن از پله در حالتی که توپ روی گردن قرار دارد، زیر نظر فدراسیون همگانی ۲ رکورد دیگر از خود بجای بگذارد.

میثم بهمنی به‌عنوان اولین ورزشکار ایرانی است که در ماه‌های گذشته موفق شد در شهرستان نهاوند ۵ ساعت و ده دقیقه توپ را پشت گردن خود نگه دارد و رکورددار این برنامه در کشور است.

‍بهمنی در این مسابقات موفق شد که بیشترین هد زدن با توپ فوتبال در مدت‌زمان یک دقیقه را به نام خود ثبت کند.

مهم‌ترین رکورد میثم بهمنی جایی بود که وی توانست 250 عدد پله استاندارد مجموعه شاپرک تهران را درحالی‌که توپ فوتبالی در پشت گردن خود داشت در مدت‌زمان سه دقیقه و 15 ثانیه بالا ببرد و رکورد این بخش را نیز به نام خود ثبت کند.

از دیگر رکوردهای او می‌توان به درآوردن لباس درحالی‌که توپ پشت گردن خود داشت به مدت ۱ دقیقه و 20 ثانیه برای اولین بار در ایران اشاره کرد.

بهمنی خود را برای ثبت رکوردی دیگر آماده می‌کند که در آن می‌خواهد از پله‌های برج میلاد تهران درحالی‌که توپ بر پشت گردنش قرار دارد، بالا برود.

 

1440461

1440462

1440463

انتهای پیام/

دیدگاه شما