تازه های سایت

کد مطلب: 33145
27. مهر 1396 - 8:22
نماینده نهاوند در مجلس گفت: مشکلات اقتصادی کشور فقط با استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی و بسیج همه امکانات دولتی و حاکمیتی حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به مواضع اخیر ترامپ درباره برجام و جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: موضع‌گیری‌های ترامپ به وضوح نشان داد که پیش‌بینی‌های ما درست بود و آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست. 

وی افزود: مواضع ترامپ مهر تأییدی بر مواضع نظام و گفتمان انقلاب اسلامی که در رأس آن مقام معظم رهبری قرار دارد، بود. ما از ابتدا هم می‌دانستیم که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست، ولی برخی شاید به خاطر اینکه عده‌ای نگویند ایران اهل دیپلماسی و گفت‌وگو نیست و از طرفی برای آنکه حجت بر جهانیان تمام شود، از طریق مذاکره و دیپلماسی ورود پیدا کردیم که درنهایت برجام هم به امضای طرفین رسید، اما همه شاهد بودند که آمریکا می‌خواهد یک‌طرفه برجام را به هم بزند، در حالی که این یک توافق بین‌المللی است و آمریکا تنها یک عضو این توافق است. 

بهرام‌نیا یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره بر این نکته تأکید داشتند که ما برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت‌ها چه نیروی انسانی و چه ظرفیت‌های معدنی و نفتی استفاده کنیم تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود. 

نماینده نهاوند در مجلس همچنین گفت: به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم فلذا باید به خودمان بیاییم و بدانیم در کشور همه چیز وجود دارد. 

بهرام‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیازمند حمایت از تدبیر، برنامه‌ریزی و بسیج همه امکانات دولتی و حاکمیتی هستیم تا بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم. 

دیدگاه شما