تازه های سایت

کد مطلب: 33097
24. مهر 1396 - 8:30
رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند خبر داد
ثبت 6 وقف جدید در نهاوند
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از ثبت 6 وقف جدید طی امسال در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور از ثبت 6 مورد وقف جدید طی امسال در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: یک قطعه زمین در روستای رزینی توسط واقف فرحناز سراغی در شهرستان نهاوند وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه این وقف به منظور امور قرآنی، روضه خوانی و کمک به مساجد وقف شده است، گفت: ارزش ریالی این زمین با 308 متر مربع، 400 میلیون ریال است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به ثبت دومین مورد از وقف جدید در شهرستان نهاوند، افزود: یک قطعه زمین به متراژ 400 متر مربع به منظور ساخت مسجد کریمه اهل بیت(ع) روستای چنار این شهرستان وقف شده است.

وی با بیان اینکه واقف این زمین علی‌نور جلالی و اردشیر قیاسی هستند، گفت: ارزش ریالی آن 100 میلیون ریال است.

اسدپور با اشاره به اینکه حسین جلالوند واقف یک قطعه زمین به مساحت 500 متر مربع است، بیان کرد: این زمین نیز برای قبرستان و گلزار شهدای روستای سعدوقاص وقف شده که ارزش آن 150 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه اهالی روستای قلعه باروداب یک قطعه زمین را برای ساخت مسجد در 400 متر مربع و با ارزش 150 میلیون ریال وقف کرده‌اند، افزود:‌ محمدرسول نصرتی نیز یک باب عمارت کلنگی را به مساحت 150 متر مربع برای الحاق به فاطمیه حاج‌خدا رحم در شهرستان نهاوند وقف کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ارزش ریالی این منزل کلنگی 400 میلیون ریال است، گفت: یک قطعه زمین به صورت وقف مشارکتی به متراژ 400 متر مربع وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه این زمین برای ساخت مسجد روستای محمدیه در نظر گرفته شده است، افزود: ارزش ریالی این زمین 100 میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما