تازه های سایت

کد مطلب: 32942
14. مهر 1396 - 15:26
امام جمعه نهاوند گفت: همه پرسی استقلال کردستان عراق توطئه آمریکا و صهیونیست برای ایجاد ناامنی در جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، افزود: امروز آمریکا و صهیونیست به این واقعیت رسیده اند که اگر جهان اسلام با هم متحد شوند یقیناً در برابر غرب و استکبار می تواند مقاومت کند و آنها را کنار بزند.

مغیثی گفت: نتیجه هر مذاکره ای با آمریکا بدعهدی وعهد شکنی است چون آمریکا خود را صاحب قدرت می داند به همین علت زیر بار حرف حساب و احترام متقابل با دولتها و ملت های دیگر نمی رود که نتیجه این زیاده خواهی بی اعتمادی جهانی نسبت به آمریکا است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها با بدعهدی در برجام و سپس سخنان سخیف رئیس‌جمهورشان نشان دادند تا چه اندازه با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و عصبانی هستند.

وی اظهار داشت: خوابی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای خاورمیانه کشیده بودند و هدفشان تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و به جان هم انداختن کشورهای مسلمان بود با ورود کشورمان تعبیر نشد.

مغیثی عنوان کرد: حضور باعزت و اقتدار ایران اسلامی خواب آن‌ها را آشفته کرد به همین دلیل آن‌ها از هر برنامه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام و اظهارات سخیف ترامپ و مقامات آمریکایی‌ها در مورد ایران نشان می‌دهد که آن‌ها تا چه اندازه با مردم کشورمان دشمنی دارند و از شکست‌هایی که در منطقه خورده‌اند عصبانی هستند.

وی عنوان کرد: مسئولان کشورمان در قبال بدعهدی‌های آمریکا در برجام و مسائل مختلف اقدام متقابل را انجام دهند و بر این موضوع نیز اتفاق‌نظر دارند چون خواسته رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

مغیثی گفت: هدف آمریکایی‌ها از طرح ایجاد خاورمیانه جدید تأمین امنیت صهیونیست‌ها بود که در این راه شکست خورده اند و به یاری خدا جمهوری اسلامی راهی را که انتخاب کرده باقدرت ادامه می‌دهد.

وی بیان داشت: همه پرسی برای استقلال کردستان عراق توطئه مشترک آمریکا و صهیونیست برای ایجاد ناامنی درجهان اسلام است.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: وقتی دشمنان ما دیدند که داعش نتوانست کاری از پیش ببرد و امت اسلامی را از هم بپاشند درصدد اجرای توطئه های دیگر بودند که بعد از داعش هم نگذارند این منطقه به آرامش و وحدت برسد و بتوانند در برابر دشمن مشترک (امریکا و اسرائیل) ید واحده  باشند و به مقابله بپردازند

 مغیثی افزود: در این شکی نیست که همه دنیا، این همه پرسی را محکوم کردند و امیدواریم این هماهنگی کشورهای اطراف و دنیا بتوانند این افراد را سرعقل بیاورد و دست از این توطئه خطرناک صهیونیستی بردارند.

امام جمعه نهاوند درپایان خطبه های نماز جمعه نهاوند با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و توانسته با اقتدار امنیت خوبی را در کشور برقرار کند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در آئین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی فرمودند، توانایی‌ها، اقتدار و رشادت نیروی انتظامی مایه‌ افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما