تازه های سایت

کد مطلب: 32510
18. شهريور 1396 - 8:44
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: جشن ولایت در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور با اشاره به برگزاری مراسم خطبه‌خوانی و سخنرانی به مناسبت عید غدیر در شهرستان نهاوند اظهار کرد: این مراسم در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 16  روز عید غدیر برگزار می‌شود، گفت:  مراسم بانوان ولایی نیز در امامزاده شاهزاده محمد (ع) و در همان روز برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه در آستان امامزاده مهدی(ع) شهر نهاوند نیز مراسم عید غدیر برگزار می شود، افزود: در امامزاده فضل(ع) شهر برزول نیز مراسم جشن تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) روستای عباس آباد شهرستان نهاوند جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی برگزار خواهد شد، گفت: در روز عید غدیر تمام برنامه‌ها از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد.

اسدپور خاطرنشان کرد: در روز عید در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) روستای دره ابراهیم و امامزاده جعفر(ع) روستای کوهانی نیز ایستگاه صلواتی دایر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما