تازه های سایت

کد مطلب: 32486
16. شهريور 1396 - 8:15
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان همدان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان از طریق صندوق امداد ولایت اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مسعود کرمی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است اظهار کرد: ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همدان در سال جاری از طریق صندوق امداد ولایت اختصاص داده شد.
وی با اشاره به اینکه بیشتراین تسهیلات به مددجویان شهرستانهای تویسرکان، نهاوند و ملایر پرداخت شد، افزود: وام اشتغال در بخش‌های اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی به مددجویان داده شده است.
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون به ۵۸۶ نفر ۴۸ میلیارد ریال وام اشتغال از صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، گفت: درسالجاری تلاش می کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت خیّران و نیکوکاران و تقویت بنیه مالی صندوق به تعداد بیشتری از متقاضیان، وام پرداخت کنیم.
کرمی به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال وام کارگشایی به یک هزار و ۸۲۷ نفر از مددجویان از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و عنوان کرد: : سرفصل پرداخت این وام در بخش های مانند کمک هزینه خدمات ازدواج، کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی،تامین مسکن نیازمندان، فرهنگی وآموزش، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیازهای مددجویان بوده است.
وی با بیان اینکه باترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری می توانیم جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان گام‌های موثری برداریم، گفت: مردم خیّر همدان می‌توانند با سپره گذاری در این صندوق زمینه توانمند سازی محرومان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما