تازه های سایت

کد مطلب: 32330
6. شهريور 1396 - 8:22
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: وزیر بهداشت روز پنجشنبه هشتم شهریور جاری مصادف با هفته دولت به همدان سفر می‌کند و در این راستا سه بیمارستان و ۱۱۰ پروژه بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حبیب‌الله موسوی‌بهار با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان اظهار داشت: دکتر قاضی‌زاده هاشمی قرار بود 23 مرداد ماه برای افتتاح چند پروژه شاخص بهداشتی و درمانی که در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت عملیاتی شده بود، به استان همدان سفر کنند که به دلیل مراسم تنفیذ و معرفی کابینه و بررسی رأی اعتماد وزار در مجلس شورای اسلامی این سفر به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه با دریافت رأی اعتماد وزیر بهداشت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امید واریم جواب حسن اعتماد مردم با ارائه خدمات مطلوب‌تر داده شود، افزود: براساس هماهنگی انجام شده برنامه سفر وزیر بهداشت به روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه جاری موکول شده است تا به مناسبت هفته دولت پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان همدان توسط نماینده دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح همزمان با سفر وزیر بهداشت تصریح کرد: سه بیمارستان اعم از بیمارستان 174 تختخوابی نهاوند، بیمارستان قائم اسدآباد و مرکز سوختگی غرب کشور در بیمارستان بعثت همدان از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح توسط وزیر بهداشت است.

وی افتتاح مرکز طب سنتی در باغ بدیع‌الحکما، راه‌اندازی دستگاه سی.تی آنژیوگرافی در بیمارستان تخصصی قلب و عروق فرشچیان همدان، آغاز به کار چندین کلینیک تخصصی ویژه و بهره‌برداری از 110 پروژه بهداشتی در شهرها و روستاهای استان را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت توسط وزیر بهداشت در سطح استان برشمرد.

موسوی‌بهار بیان کرد: در حال حاضر 2200 تخت بیمارستانی در استان همدان فعال است که با بهره‌برداری از 6 بیمارستان‌ در حال ساخت و آماده افتتاح در مجموع یک‌هزار و 184 تخت بیمارستانی در استان ساخته و تجهیز می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون 900 تخت به ظرفیت بیمارستان‌های استان همدان اضافه شده است، افزود: بیمارستان تویسرکان به عنوان تعهدات وزارت راه و شهرسازی پایان امسال و بیمارستان اکباتان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بیمارستان امیرالمؤمنین اسدآباد برای نوسازی مجدد تعطیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها به جزء رزن بیمارستان ساخته شده است، گفت: در دولت یازدهم و 36 ماه اجرای طرح تحول نظام سلامت بزرگترین و بیشترین هزینه‌ها در حوزه بهداشت انجام شد و علاوه بر روستاها، حاشیه شهرها نیز زیر پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما