تازه های سایت

کد مطلب: 32315
5. شهريور 1396 - 10:23
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: هفته دولت یادآور شهادت دولتمردانی چون شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر است که باید یاد و خاطره انها را گرامی بداریم.

وی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت و به پاسداشت شهادت این یاران امام (ره) و انقلاب، واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی کرده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته دولت خبر داد و افزود: برگزاری چندین ویژه‌برنامه شامل نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، برپایی عصر شعر و خاطره و دیدار با خانواده شهدا از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در هفته دولت است.

وی گفت: در این نمایشگاه 50 اثر نقاشی و گرافیک در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ، نقاشی نقطه‌ای، نقاشی با کامپیوتر و ... از هنرمندان نهاوندی به نمایش درآمده است.

مصباح اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار لیلا مولوی، حانیه قیاسی، زهرا جلالوند، چمن‌آرا شهبازی، آرزو قیاسی، مبینا رستمی، فاطمه سلگی و مبینا آزاد فر به نمایش گذاشته‌شده است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه تا ۹ شهریورماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در مجتمع فرهنگی و هنری نهاوند پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما