تازه های سایت

کد مطلب: 32295
3. شهريور 1396 - 19:38
امام‌جمعه نهاوند گفت: نسل جدید انقلاب اسلامی با بصیرت و شجاعت مثال‌زدنی نشان داد به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پایبند است که شهید حججی به‌عنوان نماینده این نسل نشان داد از رویش‌های انقلاب و مسجد است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، در مورد رشادت شهید محسن حججی گفت: این شهید والامقام با شهادت خود مایه افتخار و عزت برای جمهوری اسلامی ایران شد.

وی اظهار داشت: نسل‌های جدید انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نشان دادند به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند که مدافعان حرم نمونه بارزی از رویش‌های انقلاب هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به‌عنوان نماینده نسل جدید انقلاب از رویش‌های مسجد و انقلاب اسلامی است آن‌هم درزمانی که خیلی‌ها در مقابل ماهواره، دنیاطلبی، فضای مجازی به‌زانو درآمدند و منحرف شدند.

وی بیان داشت: در این شرایط همه می‌بینند که یک جوان از نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی به این صورت در دنیا می‌درخشد و درراه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت می‌رسد.

مغیثی گفت: این شهید والامقام وقتی‌که به دست شمریان داعشی اسیر می‌شود و می‌داند که آن‌ها سرش را از تن جدا می‌کنند درعین‌حال با آرامش و عزت بی‌سابقه و با آن نگاه پرمعنا و مفهوم، دنیا را تکان داد.

وی با توصیه به جوانان برای مطالعه زندگانی شهید حججی عنوان کرد: اگر جوانان به زندگانی شهید حججی توجه کنند مشاهده خواهند کرد که این جوان شجاع و مومن بچه مسجد و اهل نماز جمعه و جماعت بوده است کارهای فرهنگی و جهادی انجام می‌داده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهید حججی با آرامش و اطمینان و اقتدار در مقابل دشمن ایستاد تا شهادت او مایه افتخار و عزت برای مردم ایران شود.

وی بیان داشت: حضور جوانان در اماکن مذهبی و فرهنگی باعث پرورش چنین جوانانی می‌شود که با شهادتشان نشان می‌دهند راه پرافتخار انقلاب اسلامی و امام حسین (ع) باقدرت ادامه می‌یابد.

مغیثی گفت: شهید حججی با آن وقار و استقامت مایه افتخار شد که این افتخار نتیجه دین، نماز و مسجد و اعتقاد به اهداف انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ امروز مسئلهٔ شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت از آن ماجراهای عجیب تاریخ است چون این شهدا در خارج از کشور درراه خدا مجاهدت می‌کنند.

وی عنوان کرد: جان‌فشانی مدافعان حرم نشئت‌گرفته از یک انگیزه قوی و ایمان شفاف جوانان مومن و انقلابی است که نشان می‌دهد جوانه‌های انقلاب در حال رشد و تکامل هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما