تازه های سایت

کد مطلب: 32229
30. مرداد 1396 - 10:30
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در راستای ارتقا سطح امنیت اجتماعی 9 توزیع‌کننده مواد مخدر در نهاوند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در تشریح این خبر گفت: طرح پاک‌سازی نقاط آلوده توسط پلیس مواد مخدر شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و باهدف تأمین امنیت اجتماعی مأموران موفق شدند در این طرح ۹ نفر از توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: به همراه دستگیرشدگان مقدار ۲۴۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و دستگیرشدگان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ملکی گفت: تأثیر همکاری مردم با نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت و ناامن نمودن محیط برای مجرمان و خلاف‌کاران امری بدیهی است

وی از همه شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرائم و تخلفات بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا بررسی و اقدام مناسب و قانونی به عمل آید.

*** در حادثه‌ای دیگر که روز گذشته در نهاوند اتفاق افتاد یک زن ۳۵ ساله که ظهر دیروز دریکی از مناطق نهاوند با بنزین اقدام به خودسوزی کرده بود، جان خود را از دست داد.

بر اساس این خبر ظهر روز گذشته زنی متأهل و ۳۵ ساله دریکی از مناطق نهاوند اقدام به خودکشی کرد که ساعاتی پیش‌بر اثر شدت جراحات وارد جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما