تازه های سایت

کد مطلب: 32188
28. مرداد 1396 - 5:36
شهردار نهاوند گفت: ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با حمایت ویژه استاندار همدان و توسط مدیریت شهری نهاوند خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جلسه رونمایی از ماشین‌‌آلات ناوگان شهرداری نهاوند که در محل سالن جلسات این شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی و هزینه‌های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات، دستگاه‌های موجود، دیگر جوابگوی نیاز شهر نهاوند نیست.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش راندمان کاری و بهره‌وری بیشتر، شهرداری نهاوند با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال اقدام به تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری کرده است.

یوسفیان افزود: با اجرای این طرح هزینه‌های جاری تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و پروژه‌های شهری نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمت تمام شده پایین‌تر انجام می‌شود و نوسازی این ناوگان سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌ها است که باعث بهبود و توسعه شهری می‌شود.

شهردار نهاوند عنوان کرد: هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات فرسوده شهرداری ماهانه بیش از 150 میلیون تومان است که با ارتقاء شاخص‌های خدمت، بهره‌وری و استاندارسازی در مدیریت شهری نهاوند هزینه تعمیر دو سال ناوگان موجود را صرف خریداری 17 دستگاه ماشین‌آلات کردیم.

وی بیان کرد: این دستگاه‌ها به دلیل طراحی اصولی کارشناسان سازمان خدمت موتوری و بهره‌‌گیری از توان تولید داخل، دارای کارکردهای موثرتری نسبت به ماشین‌های قدیمی می‌باشند و تا 25 سال آینده نیز این ناوگان با خدمات رسانی بهینه، استانداردهای خدماتی و عمرانی را پوشش می‌دهد.

یوسفیان با اشاره به این‌که استفاده از این ماشین‌آلات نوین سبب کاهش و مدیریت هزینه‌ها می‌شود، گفت: با وارد شدن این دستگاه‌ها به ناوگان سازمان خدمات موتوری، هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات شهرداری تا 50 درصد کاهش و درآمد پایداری را برای سازمان ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اعمال سیاست‌های توسعه‌ای جدید در شهرداری نهاوند و اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح جامع خودرویی برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری، می‌توان به کیفیت پروژه‌ها امیدوار بود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

شهردار نهاوند با اشاره به توسعه روزافزون شهر نهاوند تصریح کرد: تلاش ما این است که از ظرفیت موجود در راستای توسعه مطلوب شهر در بخش‌های مختلف به بهترین شیوه ممکن بهره‌‌برداری شود.

وی حمل و نقل را یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت شهرنشینی برشمرد و افزود: سامانه حمل و نقل سالم سبب کاهش خطرات آلودگی هوا، افزایش رضایت شهروندی، کاهش تصادفات و ارتقاء اقتصاد خانواده و اقتصاد شهری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما