تازه های سایت

کد مطلب: 32118
22. مرداد 1396 - 8:16
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی سد گرین نهاوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی تا اواخر ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با بیان اینکه سد گرین در آینده ای نزدیک اجرایی می شود گفت: سد گرین از جمله سدهای کشور بود که فعالیت آن برای چند سال متوقف شده بود با پیگیریهای به عمل آمده مجوز احداث آن اخذ شد و سرمایه گذار بدون هیچ دغدغه ای آن را اجرایی می کند.
وی افزود: برای احداث این سد از سوی سرمایه گذار سه هزار و 540 میلیارد ریال هزینه می شود و قرار است ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد.
بهرام نیا توسعه دانشگاه ملی را از دیگر کارهای انجام شده عنوان کرد و گفت: به منظور تکمیل فضای دانشگاه دولتی نهاوند با پیگیریهایی که به عمل آمد 50 میلیارد ریال اعتبار جذب و هزینه شد و علاوه بر آن برای توسعه کیفی آن نیز مجوز 9 رشته جدید نیز دریافت شده است.
وی نبود خانه بازنشستگی در شهرستان را یکی از محرومیتهای فرهنگی نهاوند عنوان کرد و گفت: این شهرستان به عنوان سومین شهر استان فاقد خانه بازنشستگی است لذا برای ایجاد این خانه موافقت وزیر تعاون گرفته شده که در هفته آینده هیاتی برای بررسی این مساله به نهاوند سفر می کنند.
وی با گرامیداشت هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران و رسانه ها با طرح مسائل و مشکلات جامعه زمینه ساز توسعه هستند که باید از این ظرفیت برای پیشرفت کشور و شهرستان استفاده شود.
وی با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران کمک به تعالی و رشد انسان ها و اصلاح اندیشه و بینش و رفتار آن ها است افزود: خبرنگاری کاری سخت، شکننده و در عین حال عاشقانه است و با وجود همه سختیها چون منشا خدمت به مردم است لذا قابل تحمل است.
بهرام نیا شهرستان نهاوند را از شهرهای کمتر توسعه یافته استان ذکر کرد و افزود: این شهرستان با وجود استعدادها و ظرفیتهای سرشاری که دارد با وضعیت مطلوب فاصله دارد و کسانی که در زمینه رسانه و آگاهی بخشی فعالیت می کنند می توانند نقش مهمی در کاهش این عقب ماندگی داشته باشند.
دبیر مجمع نمایندگان استان گفت: میزان عقب ماندگی نهاوند به گونه ای است که همه نمایندگان استان به اتفاق نظر دارد که این شهرستان از قافله توسعه عقب افتاده و نیاز به توجه و کار بیشتر دارد .
بهرام نیا توسعه شهرستان را در گروهمدلی و هم آوایی مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم است لذا باید قدر این فرصتها را دانست و با همدلی و وحدت از آن برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما