تازه های سایت

کد مطلب: 32064
18. مرداد 1396 - 10:35
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند گفت: نمایشگاه عکسی از آثار 11 عکاس شهرستان نهاوند به مدت 10 روز در نهاوند برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر بحیرایی از برپایی نمایشگاه عکس با نام " انتخاب" در شهرستان نهاوند خبر داد وافزود : این نمایشگاه با همکاری انجمن سینمای جوانان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان شهرستان در محل انجمن سینمای جوانان نهاوند گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 25 اثر برگزیده از 11 نفر از هنرمندان عکاس شهرستان به نامهای شهرام اویسی، امیر اسحاقی، وحید بهنود، امیر حسین محمودی، بهنام ذوالفقاری، مهدی یعقوبی، محمد خزایی، پرستو شهبازی، زهرا ظهیری، سحر عسگری و سعیده جهانی است.

بحیرایی اظهار داشت: آثار این هنرمندان به عنوان آثار برگزیده در جشنواره عکس "انتخاب" که با موضوع پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شده بود؛ است که از 16 مرداد ماه به مدت 10 روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند گفت: تعداد 150 اثر به دبیرخانه جشنواره عکس " انتخاب " ارسال گردید که از این میان 25 اثر برگزیده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است .

وی بیان کرد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در ابعاد 50 *70 بوده و لحظها های حضور پر شور مردم نهاوند در پای صندوقهای رای را به نمایش می کشد.

بحیرایی گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 19 به محل انجمن سینمای جوانان شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید حیدری مراجعه نمایند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما