تازه های سایت

کد مطلب: 32030
15. مرداد 1396 - 15:11
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صارمی و هفته خبرنگار نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در محل دائمی نمایشگاه های نهاوند برپا شد.
خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: این نمایشگاه شامل 20 قطعه عکس با موضوع طبیعت و آثار تاریخی نهاوند و 40 اثر نقاشی در تکنیک های آبرنگ ، رنگ زنی غلیظ -آبرنگ- سایش و نقاشی نقطه‌ای، کلاژ، نقاشی با افشانه، نقاشی با کامپیوتر  در سبکهای رئالیسم ، کوبیسم . مدرنیسم و ... و در ابعاد 50 * 70 می باشد که از 12 مرداد ماه و همزمان با هفته خبر نگار و در راستای تجلیل از مقام شایسته خبرنگاران و اصحاب رسانه برپا شده است .

وی اظهار داشت: حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت در کنار زیبایی‌های خاص خودش است.گاهی در جامعه ما از سختی کار خبرنگاران سخن به میان می‌آید و هرکس در حد شناخت خود از این شغل پردردسر، پراسترس و پرتنش و نیز شغلی که گاهی با وجود سختی‌های کشنده‌اش شور و شیرینی را نیز به همراه دارد، سخن می‌گوید. ولی تا زمانی که افراد در این جایگاه قرار نگیرند و با سختی‌های آن دست و پنجه نرم نکنند کسی این شغل پرمشغله، سخت و کم درآمد را لمس نمی‌کند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: خبرنگاران مشکلات اجتماعی را جستجو می‌کنند، به واقعیت‌های تلخ پی می‌برند، مسائل و نیازهای جامعه را درک می‌کنند و برای انتشار آن خود را مسئول می‌دانند و چون رابط بین مردم و مسئولان هستند نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و غفلت بورزند در نتیجه با قلم خود به جنگ کاستی‌ها، سهل‌انگاری‌ها و کمبودهای موجود می‌روند و گاهی هم در این راه تنبیه و تحقیر می‌شوند، ولی باز دست از کار رسالت خود برنداشته و همچنان در راستای آبادانی و اطلاع‌رسانی می‌تازند.

وی افزود: امروز بر همه ما وظیفه است تا در سالروز شهادت محمود صارمی که روز و هفته خبر نگار نامیده شده قدردان این همه مجاهدت و تلاش شبانه روزی و بی ادعای این عزیزان  باشیم .

مصباح گفت: لازم به توضیح است که این نمایشگاه همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 19 در محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان و هنر دوستان می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما