تازه های سایت

کد مطلب: 32010
14. مرداد 1396 - 8:28
بخشدار بخش زرین دشت نهاوند گفت: پیگیری مشکلات مردم از اهم وظایف شوراها است زیرا هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم شهر و روستا وجود ندارد.
بخشدار زرین دشت نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، جعفر سلگی در جلسه آموزشی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش زرین دشت و گیان عنوان نمود که شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوان قدرتمند نظام و دولت هستند که سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شوند.

سلگی گفت: شوراهای اسلامی باید کمک کنند تا برنامه های فرهنگی٬اقتصادی ٬اجتماعی و سیاسی دولت به درستی در شهر و روستا انجام شود.

وی بیان داشت: نقش مثبت شوراها می تواند عامل موفقیت مدیریت شهری و روستایی در دستیابی به برنامه ها و رشد و توسعه شهر و روستا و در نهایت رضایتمندی اکثریت مردم و شهروندان و همچنین تسریع کننده توسعه باشد. 

بخشدار زرین دشت افزود: شوراها به عنوان مدیران رسمی روستا وظیفه ترقی روستا و ایجاد زمینه های رشد و توسعه را به عهده دارند. 

جعفر سلگی گفت: یکی از مهمترین وظایف شوراها روستاها نظرات بر حسن اجرای مصوبات خود و نیز عملکرد دهیاری است و  چنانچه دهیاری فاقد شرایط سمت  احراز سمت دهیاری باشد نسبت به تعیین جانشین به جای وی اقدام نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما