تازه های سایت

کد مطلب: 32001
13. مرداد 1396 - 17:49
امام جمعه نهاوند گفت: در مقابل نقض گسترده برجام توسط آمریکا که از روز هم روشن تر است قوای سه گانه کشور باید تصمیم بگیرند و در مقابل این نقض واکنش نشان دهند.
امام جمعه نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند اظهار داشت: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند و مقام معظم رهبری در همان اول مذاکرات فرمودند من خیلی به این مذاکرات امیدوارم نیستم، اینها بد عهد هستند و زیر حرف و تعهد خود میزنند.

مغیثی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای برجام که همه دنیا به آن رسیده اند اثبات بد عهدی و پایبند نبودن آمریکای جهانخوار به قول و قرار خود است.

وی افزود: نقض برجام با اعمال گسترده ترین تحریم ها علیه ملت و کشور ایران که خود آمریکای ها اعلام کرده اند و رئیس جمهور آمریکا هم آن را امضا کرده است نشان از جاه طلبی آمریکا دارد که در مقابل این نقض که از روز هم روشن تر است قوای سه گانه کشور باید تصمیم بگیرند که در مقابل این نقض چه واکنش و برنامه ای اعمال کنند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور که روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: روز شنبه مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی انجام می شود تا دولت دوازدهم کار خود را شروع کند، اما مطالبات مقام معظم رهبری و مردم از دولت دوازدهم خدمت به مردم در حد توان، حفظ وحدت در جامعه، اولویت قرار گرفتن مسائل اقتصادی و تعامل با دنیا همراه با مقاومت در مقابل آمریکا و زیاده خواهی استکبار است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: یکی از معیارها و ارزش های مهم که باید در انتخاب کابینه دولت دوازدهم مورد توجه قرار بگیرد کم خرج بودن و پر کار بودن مسئولان است.

مغیثی در ادامه با اشاره به اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی برای انجام مراسم حج امسال گفت: باید امنیت و عزت حجاج تامین شود و امید است با مدیریت مسئولان، حجی آرام و بدون خطر برگزار شود و حجاج به کشور برگردند.

وی با توجه به فرا رسیدن روز  ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: رسانه ها امروز نقش مهمی در جامعه دارند ولی باید جهت خبرنگاران و رسانه ها در جهت حفظ وحدت مردم و خدمت به مردم و ترویج ارزشها در جامعه باشد.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: خبرنگارانی که سایت و دیگر فضاهای اطلاع رسانی خبری را در اختیار دارند نباید همیشه به دنبال انتشار نقاط ضعف و اخبار منفی باشند و اخبار منفی نهاوند را بزرگ نکنند، نهاوند اخبار مثبت زیادی هم دارد که در رسانه ها منتشر نمی شود اما یک دعوا در بیمارستان به اخبار ۲:۳۰ و شبکه خبر کشیده می شود که کا درستی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما