تازه های سایت

کد مطلب: 31951
10. مرداد 1396 - 8:51
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: هم‌زمان با آغاز هفته خبرنگار ضمن تجلیل از دو خانواده خبرنگار نهاوندی با حضور مسئولان شهرستانی تمبر یادبود دو شهید رسانه تحویل خانواده‌هایشان می‌شود.
شهدای رسانه,نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی سهرابی در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: به مناسبت هفته خبرنگار ویژه‌برنامه‌های خوبی شامل مراسم تجلیل و اهداء تمبر یادبود به دو خانواده شهید رسانه نهاوند برای اولین بار با مشارکت اداره پست و بسیج رسانه تحویل خانواده این عزیزان می‌شود.

وی اظهار داشت: این اقدام ارزشمند به‌منظور تجلیل از شهدای رسانه و خبرنگاران بسیجی در شهرستان نهاوند برای نخستین بار در استان با چاپ تمبر یادبود انجام گرفت همچنین چندین بنر و تابلو به همراه عکس و نام رسانه خبرنگاران در سطح شهرستان با کمک شهرداری نصب می شود.

سهرابی افزود: هم‌زمان با روز قلم و پست جمهوری اسلامی در سال گذشته با مشارکت بسیج شهدای رسانه نهاوند، خبرنگاران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کار چاپ تمبر یادبود دو شهید رسانه به نام‌های «الله‌مراد نادری» و «رضا سوری» به همراه تمامی خبرنگاران رسانه‌های نهاوند در چند مرحله منتشر شد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: این تمبرها که شامل یک مجموعه چند عددی تمبر باکیفیت بالا می‌باشند توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و اداره پست استان و شهرستان نهاوند هم‌زمان با روز قلم و پست جمهوری اسلامی و یادبود شهدای رسانه در نهاوند منتشر شد.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در سطح استان همدان تمبر خدمت و یادبود تعدادی از خبرنگاران عضو بسیج رسانه پارسال منتشر و تحویل آنها شد و در هفته خبرنگار امسال نیز ضمن تجلیل از دو خانواده شهید رسانه تمبر یادبود آنها تحویل خانواده نشان می‌شود.

سهرابی گفت: در هفته خبرنگار با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران بسیجی فعال در عرصه رسانه تجلیل می‌شود همچنین در نخستین روز این هفته خبرنگاران با امام‌جمعه نهاوند دیدار و گفت‌وگوی خبری انجام می‌دادند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته که با کمک خبرنگاران، فرمانداری و سایر اداره‌های دولتی انجام می‌شود غبارروبی شهدای گمنام و شهدای عرصه رسانه، برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال می‌باشد.

وی افزود: در مراسم روز ۱۷ مرداد از خانواده‌های ۲ شهید رسانه شهیدان «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» و «اله مراد نادری» از روستای «تکه» با اهداء جوایزی به همراه تمبر یادبود دو شهید و تابلو عکسی با همراهی مسئولان و خبرنگاران از آنها تجلیل می‌شود.

سهرابی بیان کرد: شهرستان نهاوند بعد از همدان دومین شهری می‌باشد که دارای دو شهید رسانه است و بر همین اساس دیدار با دو خانواده شهید عرصه رسانه و دیدار با خانواده‌های این شهیدان عزیز افتخاری بزرگ برای همه مسئولان و اصحاب رسانه می‌باشد.

وی گفت: اگر امروز در جوانان و مردم ما در تمامی عرصه‌های مختلف در سطح جهانی از عزت و سرافرازی برخوردار هستیم این حرکت مدیون ایثار خون شهدای والامقام و به‌ویژه شهدای عرصه رسانه‌ها می‌باشد زیرا اگر مجاهدت‌های آن‌ها نبود هیچ‌گاه پیام رزمندگان و جنایات بعثی‌ها و تروریسم به گوش مردم جهان نمی‌رسید.

مسئول بسیج رسانه نهاوند عنوان کرد: دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید.

وی گفت: همچنین شهید «اله مراد نادری» از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ پس از به هلاکت رساندن ۲۶ نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/05/10/photo_2017-08-01_03-10-43.jpg

انتهای پیام/

دیدگاه شما