تازه های سایت

کد مطلب: 31855
4. مرداد 1396 - 8:39
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت دهه کرامت در نهاوند برپا شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در آیین گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت دهه کرامت در نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام هشتم شیعیان جهان امام رضا (ع) و دهه کرامت واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان نسبت به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی آثار زهرا مرادی از هنرمندان برجسته شهرستان با موضوع دهه کرامت اقدام کرده است.

وی گفت: این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر نقاشی و گرافیک از زهرا مرادی در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ، نقاشی نقطه‌ای، نقاشی باکامپیوتر و  غیره است.

مصباح عنوان کرد: این نمایشگاه از ۳مردادماه به مدت ۷ روز درمحل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند یادآور شد: این نمایشگاه به همت این اداره و از حدود یکماه پیش به صورت اختصاصی به این هنرمند سفارش داده شد و از وی خواسته شد که به خلق آثاری با موضوع مقام شامخ امام هشتم شیعیان و خواهر گرانقدر ایشان شامل ابعاد شخصیتی و رفتاری آنان، سبک زندگی، رفتار و خصوصیات فردی و اجتماعی، سرگذشت و زندگینامه این ۲ بزرگوار و همچنین آداب، سنن، مراسم برگزارشده توسط مردم و عرض ارادت آنان به امام رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان بپردازد.

وی یاداور شد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در قطع ۵۰ در ۷۰ بوده و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ برای بازدید از آن به محل برگزاری واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما