تازه های سایت

کد مطلب: 31854
4. مرداد 1396 - 8:36
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهاوند از کسب رتبه سوم مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهاوند در برنامه ارزیابی عملکرد و تمامی شاخص ها و تعهدات تعیین شده سال ۹۵ در بین ۱۵ مرکز برادران و خواهران در سطح استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، لیلا شهبازی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز آموزشی فنی و حرفه ای خواهران نهاوند دارای ۵ کارگاه آموزشی ثابت رایانه، طراحی و دوخت، صنایع دستی فرش، صنایع دستی چوب و سفال در بخش دولتی و همچنین فعالیت در تیم های سیار روستایی و شهری، زندان و اصناف است.

شهبازی گفت: در این مرکز تعداد هزارو ۵۲ نفر از بانوان نهاوندی که معادل ۲۰۰ هزار نفر ساعت می باشد از آموزشهای رایگان بهره مند شده اند.

وی افزود: در بخش خصوصی نیز دارای ۲۲ آموزشگاه آزاد در سطح شهر و بخشها آموزشی است که معادل ۲۴۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه نماید.

وی با ابراز خرسندی از کسب عنوان سومی استان همدان، کسب این رتبه را مرهون تلاش تک تک مربیان و همکاران مجموعه فنی و حرفه ای خواهران دانست و افزود: مرکز فنی و حرفه ای خواهران نهاوند بعد از مرکز برادران و خواهران همدان رتبه سوم را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما