تازه های سایت

کد مطلب: 31822
2. مرداد 1396 - 9:08
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان نهاوند با معرفی افراد انتخاب‌شده پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات نظام پزشکی در نهاوند با حضور افراد واجد شرایط برگزار شد و افراد منتخب انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات 13 نفر بود که با رأی اعضا، نفرات منتخب برای یک دوره انتخاب شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: 200 نفر از اعضای سازمان نظام پزشکی در این دوره حق رأی داشتند و از میان شش گروه پزشکان، دندان‌پزشکان، ماماها، داروسازان، علوم آزمایشگاهی و لیسانس‌های پروانه دار نفرات برتر را انتخاب کردند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از انتخابات که به‌صورت حضوری و الکترونیکی برگزار شد، گفت: نتایج انتخابات بعد از شمارش آرا مشخص شد و بعدازآن نیز هیئت‌مدیره شهرستان تشکیل می‌شود.

دارابی گفت: در گروه‌های مختلف منتخبین مشخص شدند که در گروه پزشکان غلامرضا مسعودی با ۳۰ رأی، اعظم حیدری با ۱۷ رأی، افشین ابراهیمیان با ۱۴ رأی، علی‌محمد شهبازی با ۱۳ رأی، یارمحمد تکلو با 13 رأی وعینعلی نوابی با ۱۳ رأی به عنوان منتخبین این گروه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در گروه دندان‌پزشکی اسماعیل زمانیان با ۷ رأی و در گروه داروسازی همایون کیانی با ۵ رأی در گروه علوم آزمایشگاهی نوشین سلوکی با 3 رأی در گروه مامایی زهرا قیاسی با ۳ رأی و در گروه کارشناس پروانه دار علی احسان بحیرایی با ۳ رأی به‌عنوان منتخبین هفتمین دوره این انتخابات در نهاوند انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما