تازه های سایت

کد مطلب: 31757
28. تير 1396 - 19:20
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از خودسوزی جوان نهاوندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جعفر شاهرخی با اعلام این خبر گفت: بامداد چهارشنبه 28 تیرماه جوان 21 ساله نهاوندی را که به وسیله بنزین دچار سوختگی شده بود را به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل کردند.

وی با باین اینکه گرچه هنوز علت این حادثه مشخص نشده است، عنوان کرد: شدت جراحت وارده به این جوان تا حدی بود که به بخش سوانح سوختگی بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شده است.

شاهرخی تصریح کرد: این جوان 21 ساله در حال حاضر در بخش سوانح سوختگی بیمارستان بعثت همدان پذیرش و کارهای درمانی لازم و خدمات مورد نیاز برای وی انجام شده است.

 وی اظهار کرد: این جوان دچار 72 درصد سوختگی شده که شامل درجه 3 و 2 عمقی است و در حال حاضر هوشیار بوده و تنها صورت و بخشی از تنه فرد مصدوم سالم است.

وی با بیان اینکه سوختگی‌های شدید و با درصد بالا برای ادامه درمان در یک مرکز مجهز به تهران اعزام می‌شوند، ادامه داد: معمولا این‌گونه موارد به علت نبود BIcu در بیمارستان و سوختگی بالا در صورت نیاز بعد از هماهنگی با ستاد هدایت دانشگاه به تهران به مراکز و بیمارستان‌های سوانح سوختگی مثل بیمارستان شهید مطهری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه البته این بیمار فعلا تحت معالجه و درمان در بیمارستان بعثت همدان است، یادآور شد: بیمارستان سوانح سوختگی همدان به زودی با حضور وزیر بهداشت در همدان افتتاح می‌شود به طوریکه این بیمارستان از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمانی و بهداشتی در غرب کشور است که در شرایط سوختگی بالا اعزام به تهران را به حدقل می‌رساند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما