تازه های سایت

کد مطلب: 31610
19. تير 1396 - 7:43
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه مشترکان همدانی ۱۶۰ میلیارد تومان به شرکت گاز بدهی دارند گفت: بخش عمده مطالبات مربوط به سالهای قبل است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد مهدی مهدوی با اشاره به اینکه وصول مطالبات و بدهی‌‎های سال‌های قبل یکی از دغدغه‌های اصلی و اساسی در شرکت گاز همدان است، اظهار داشت: شرکت گاز همدان در زمینه وصول مطالبات خود جز استان‌های رده پایین کشور محسوب می‏شود که باید این وضعیت تغییر کند.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان همدان از مشترکان خود در بخش‌های مختلف به میزان 155 الی 160 میلیارد تومان طلب دارد که متأسفانه بخش عمده آن معوقات سال‎های گذشته است.

مهدوی میزان بدهی مشترکان بخش خانگی را 55 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین بدهی به شرکت گاز مربوط به مشترکان خانگی است و برخی از مشترکان نزدیک به یک و نیم تا 2 سال گازبهای خود را پرداخت نکرده‌اند.

وی میزان بدهی در بخش صنعتی و تولیدی به شرکت گاز استان همدان را 50 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: متاسفانه وقتی برای وصول مطالبات از واحدهای صنعتی اقدام به قطع گاز می‌‏شود با تماس مدیران و مسئولان استان مواجه می‎شویم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد: در حوزه بدهی‌ واحدهای تولیدی و صنعتی در یکسال اخیر 60 درصد رشد بدهی مشاهده می‌شود که در سال گذشته میزان بدهی 28 میلیارد تومان بوده ضمن اینکه بیشترین میزان بدهکاری در واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به 3 کارخانه سیمان هگمتان، نهاوند و رزن است.

مهدوی بدهی جایگاه‌های CNG استان به شرکت گاز استان همدان را 21 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متأسفانه یکی از مشکلات اساسی شرکت گاز همدان این است که جایگاه‎داران بدهی خود را پرداخت نمی‎کنند و این در حالی است که این جایگاه‌ها پول نقد را از مردم دریافت می‎کنند.

وی با اعلام اینکه سه جایگاه در شهرستان‌های نهاوند و ملایر بدهکاران اصلی شرکت گاز همدان در این بخش محسوب می‎شوند، بیان کرد: مطالبات این جایگاه‌ها هفت الی هشت سال است که باقی مانده و تنها هنر ما این بوده که توانستیم مطالبات جاری را دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه این جایگاه‌ها متعلق به شهرداری‌های ملایر و نهاوند است، عنوان کرد: شرکت گاز استان همدان با جایگاه‌های خصوصی که به صورت خصوصی مدیریت می‌شوند مشکلی ندارد و مشکل اصلی شرکت گاز همدان با جایگاه‌های متعلق به شهرداری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما