تازه های سایت

کد مطلب: 31429
7. تير 1396 - 9:40
فرماندار نهاوند گفت: نهاوند کمبود پزشک دارد و پیگیری و مکاتبات ما برای حل این مشکل باگذشت چند ماه هنوز جواب نداده است به همین علت بیماران سعی کنند در صورت توان مستقیم به شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند به همراه بازرس ویژه استانداری همدان از بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند بازدید کرد و نارضایتی خود را از وضعیت رسیدگی به بیماران در این بیمارستان اعلام کرد.

 حمیدوند در حاشیه این بازدید به خبرنگار صدای نهاوند گفت: متأسفانه علی‌رغم چندین بار مکاتبه و پیگیری مستمر با استان در مورد حل کمبود پزشک متخصص و عمومی شهرستان نهاوند تاکنون اقدامی انجام‌نشده است.

حمیدوند گفت: صبح امروز در بازدید از بیمارستان مشخص شد بیماری چند روز پیش توسط متخصص ارولوژی عمل شده است و امروز با مشکل روبرو شده وقتی به بیمارستان مراجعه می‌کند به وی اعلام می‌کنند پزشک متخصص مربوطه به ارومیه رفته است.

حمیدوند گفت: با توجه به شرایط مهم و حساس این بیمار بعد از ساعت‌ها پیگیری و رایزنی موفق شدیم وی را برای درمان به یکی از بیمارستان‌های همدان منتقل کنیم.

فرماندار نهاوند گفت: با شرایط فعلی بیمارستان نهاوند پاسخگوی بیماران نیست و بیماران برای درمان دچار مشکل خواهند شد، لذا به بیماران توصیه می‌شود در حد توان مستقیم به بیمارستان‌های شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند.

کریم حمیدوند افزود: بیمارستان دولتی ۱۸۴ تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند که یکی از مجهزترین بیمارستان‌های غرب کشور است آماده بهره‌برداری است اما به علت کمبود پزشک و پرستار قادر به استفاده از آن نیستیم.

حمیدوند گفت: مسئولان مربوطه استانی باید هر چه سریع‌تر نسبت به حل مشکلات درمان نهاوند اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما