تازه های سایت

کد مطلب: 31373
4. تير 1396 - 7:26
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجلس در زمینه ارتقای تولید و اشتغال و بالارفتن سطح درآمد و معیشت مردم دغدغه‌مند و با همه وجود ورود پیدا می‌کند تا شاید بتوانیم از این شرایط نامساعد خارج شویم.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا درباره فعالیت‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولیدملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: این کمیسیون به واسطه ضرورتی که به واسطه بحث‌های تولید، اشتغال و صادرات در جامعه احساس می‌شد و نظارت بر اینها با نگاه به منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت. اعضای این کمیسیون هم باسابقه، با تجربه و فعال هستند و شواهد نشان می‌دهد که با ارائه بررسی‌ها و راهکارهای مناسب درباره اشتغال، تولید و خروج از رکود اقتصادی به وظایفشان خوب عمل می‌کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کار مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است. اگر خلأ در رفع موانع تولید وجود دارد، مجلس باید این خلأ را با تصویب لوایح و طرح‌هایی برطرف کند. مثلا اگر موانعی در مسیر صادرات کالا برای ارتقای تولید و اشتغال و بالارفتن سطح درآمد و معیشت مردم وجود دارد، مجلس آمادگی خود را اعلام کرده و طرح‌ها و لوایحی نیز یا در دست تهیه بوده و یا در مرحله ارائه در صحن اصلی مجلس است.

وی گفت: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این زمینه به‌صورت دغدغه‌مند و با همه وجود ورود پیدا می‌کند تا شاید بتوانیم از این شرایط نامساعد که بر ما هموار شده، خارج شویم. همه این موارد را باید با یک نگاه کارشناسی شده بررسی و خلأهای قانونی موجود را برطرف کنیم تا شرایطی بهتر از شرایط فعلی را شاهد باشیم، چراکه امروز با انبوهی از بیکاران تحصیل کرده و نخبگان و کارشناسان بیکار در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی روبه‌رو هستیم. البته برخی از عوامل ایجاد شرایط فعلی، داخلی بوده و برخی نیز فشارهایی است که از خارج مرزها بر ما وارد شده و می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما