تازه های سایت

کد مطلب: 31302
29. خرداد 1396 - 9:49
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از توزیع سبد غذایی در میان خانواده‌های نیازمند شهر نهاوند به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی با اعلام این خبر گفت: با همکاری کمیته امداد نهاوند چندین سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان نهاوند توزیع شد.

وی اظهار داشت: به‌رسم همه‌ساله و با حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند، این سبدهای غذایی توزیع شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: شناسایی محرومان با استفاده از بانک اطلاعاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام‌شده است و همکاری خوبی بین این نهاد با مجموعه بهداشت و درمان انجام‌گرفته است.

وی عنوان کرد: در این سبدهای کالا مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و سایر اقلام بود که در این شب‌ها توزیع‌شده است.

دارابی در ادامه به برگزاری جشنواره دیگری باهدف حمایت از نیازمندان خبر داد و گفت: همایش حمایت از کودکان کار با حضور مسئولان شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این همایش که به همراه صرف افطار برگزار شد جمعی از کودکان کار حضور داشتند که فرماندار نهاوند در این مراسم سخنرانی کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: هدف از برگزاری این همایش جلب‌توجه خیران و جامعه به این کودکان بود و در بخش بهداشت و درمان نیز اعلام کردیم که آماده کمک به این عزیزان هستیم.

وی گفت: این همایش با همکاری پایگاه خیریه مهرعلی (ع) و با حضور مسئولان و جمعی از مردم محله‌های مختلف نهاوند برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما