تازه های سایت

کد مطلب: 31300
29. خرداد 1396 - 8:40
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه طراحی از آثار حسین زمانیان به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه های نهاوند در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای علاقمندان است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در آیین افتتاح نمایشگاه طراحی در نهاوند گفت: طراحی به دانش ایجاد یک طرح از تصویری ذهنی، خیالی و یا واقعی گفته می‌شود و ما امروز شاهد خلق آثاری در این نمایشگاه هستیم که نشان از خلاقیت، ایده، ذهنیت و هنر در به تصویر کشیدن آنها دارد.

وی با بیان اینکه هنر طراحی و نقاشی در نهاوند در بالاترین جایگاه ایستاده است، عنوان کرد: هنر طراحی و نقاشی در نهاوند نهادینه شده و این امتیاز با سالها تلاش و همت پیشکسوتان و فعالان این عرصه به ثمر نشسته و نمایشگاه فعلی نشان دهنده گوشه ای از این زحمات است.

مصباح عنوان کرد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه با تکنیک سیاه قلم و مداد نقاشی است و تعداد ۵۰ اثر در سبکهای واقع گرایانه، رئالیسم و تعداد ۱۰ طرح آموزشی و هنری از هنرمند خوش ذوق حسین زمانیان در قطع ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ به نمایش گذاشته شده است.

مصباح افزود: این نمایشگاه از ۲۸ خرداد ماه به مدت ده روز همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی نهاوند آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما