تازه های سایت

کد مطلب: 31234
25. خرداد 1396 - 14:14
امام‌جمعه نهاوند گفت: نسل جوان جامعه بدانند منافقین همان داعشی‌های دهه 60 هستند که 17 هزار آدم بی‌گناه را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با اشاره به سابقه دشمنی‌های منافقین بر ضد مردم ایران اسلامی گفت: بعضی‌ها دانسته یا ندانسته زمزمه‌هایی دارند که منافقین بی‌گناه هستند درحالی‌که منافقین 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان را به خاک و خون کشیدند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند نباید جای شهید و جنایتکار و جلاد را عوض کنیم چون‌که مردم کشورمان عزیزانشان را توسط منافقین از دست دادند و این مسئله بسیار مهمی است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: منافقین جنایت کردند مانند همین کاری که داعش الآن انجام می‌دهد و مردم بی‌گناه را به قتل می‌رساند.

وی عنوان کرد: نسل جوان جامعه بدانند منافقین همان داعشی‌های دهه 60 هستند که 17 هزار آدم بی‌گناه را به شهادت رساندند.

مغیثی افزود: عده‌ای می‌خواهند منافقین را تطهیر کنند و آن‌ها را بی‌گناه نشان دهند درحالی‌که این حرف عوض کردن جای جلاد و مظلوم است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: حوادث تروریستی اخیر نمونه‌ای از اقدامات منافقین در دهه 60 است که در آن حوادث منافقین زن و مرد، کارگر و کارمند، مغازه‌دار و هرکسی را که می‌خواستند به شهادت می‌رساندند.

وی اظهار داشت: منافقین در خدمت دشمنان ایران اسلامی هستند و همان‌طور که در زمان دفاع مقدس در خدمت صدام بودند امروز نیز در خدمت داعش و آمریکا هستند که این برای آن‌ها ذلت و خواری است.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه بابیان اینکه داعش بانام اسلام دست به جنایت می‌زد گفت: تنها راه علاج مشکلات کشورهای اسلامی وحدت است که با سفر اخیر ترامپ به منطقه تفرقه‌ها بیشتر شد که این نشان می‌دهد آمریکایی‌ها از تفرقه در جهان اسلام سود می‌برند.

مغیثی اظهار داشت: ما باید همیشه یاور ملت‌های مظلوم منطقه باشیم چون این دستور اسلام و قران است و همواره باید در مقابل ظالم ایستادگی کنیم چیزی که آمریکایی‌ها با آن مشکل‌دارند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها از ایران می‌خواهند که از حمایت کشورهای مظلوم دست بکشد درحالی‌که ما باید با حمایت از مظلومان جهان با آن‌ها مقابله کنیم و از نقشه‌های آن‌ها آگاه باشیم.

امام‌جمعه نهاوند به دخالت‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: بعد از سفر ترامپ به منطقه و دوشیدن آل سعود، مشکلات منطقه بیشتر شد به‌طوری‌که آل سعود بر جنایاتش در یمن افزود و خفقان در بحرین شدیدتر شد و مشکلاتی بین عربستان و قطر به وجود آمد.

مغیثی عنوان کرد: همچنین فعالیت‌های داعش این مزدوران بی‌آبروی صهیونیست‌ها بیشتر شد و در کشورمان و منطقه دست به اقداماتی زدند که این از اثرات سفر تفرقه انگیزانه ترامپ به منطقه است.

وی گفت: آل سعود در همه عرصه‌ها در خدمت منافع امریکا است و همکاری آن‌ها با شیطان بزرگ مشکلات زیادی را در منطقه به وجود آورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما