تازه های سایت

کد مطلب: 31220
24. خرداد 1396 - 12:11
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد:
کاهش 17 درصدی وقوع جرم در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در دو ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته وقوع جرم در نهاوند 17 درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی گفت: پیشگیری از وقوع جرم، کاهش سرقت، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی در سطح شهرستان است.

وی اظهار داشت: حساسیت و اهمیت کار نیروی انتظامی به‌گونه‌ای است که در همه صحنه‌ها باید حضورداشته باشیم و چشم امید مردم در همه عرصه‌ها به حضور این نیرو است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: برای پیشگیری از جرم همه باید تلاش کنیم تا هزینه‌ها در مبارزه با تخلف کمتر شود و در این راستا به همکاری همه دستگاه‌ها به‌ویژه رسانه‌ها نیازمندیم تا فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد و به اهداف خود برسیم.

ملکی گفت: هدف ما پیشگیری از وقوع جرائم است و تلاش می‌کنیم به‌عنوان پلیسی جامع محور در همه امور حضور مؤثر داشته باشیم.

وی از کاهش ۱۷ درصدی وقوع جرم در سطح شهرستان در دوماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: مردم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی هستند و همه فعالیت‌ها باید در مسیر خدمت به مردمی باشد که ولی‌نعمت ما هستند.

 فرمانده نیروی انتظامی نهاوند اظهار داشت: از مردم و شهروندان به‌ویژه کسبه و بازاریان تقاضا داریم در بحث نزاع‌های عمومی آستانه تحمل خود را بالا ببرند و مطالبات و حق‌وحقوق خود را در چهارچوب قانون پیگیری کنند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی اولویت‌های خود را در شش محور تنظیم کرده که مبارزه با سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، حفظ امنیت اجتماعی و اخلاقی، کاهش تلفات جاده‌ای و درون‌شهری و آموزش کارکنان به‌صورت حرفه‌ای از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی استان است.

ملکی گفت: با توجه به حوادث تروریستی تهران در هفته گذشته و شروع مراسم‌های احیا و عزاداری از آوردن و حمل هرگونه وسایل و کیف حجیم به داخل مصلا نماز جمعه، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن عمومی خودداری کنند.

وی از مردم خواست، ضمن حفظ خونسردی و هوشیاری با مأمورین و خادمین مجالس همکاری لازمه را داشته باشید و موارد و بسته‌های مشکوک را سریعاً اطلاع دهند و در بحث امنیت منازل و خودروهای خود در این ایام دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما