تازه های سایت

کد مطلب: 31218
24. خرداد 1396 - 10:44
دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان همدان از جریمه 90 میلیاردی یک نهاد عمومی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آرش طاووسی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: این حکم در حالی صادر شد که انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان بارها تذکرات لازم را برای رعایت قانون و حقوق مصرف‌کنندگان به آن نهاد اعلام کرده بود.

وی تصریح کرد: نارضایتی مردم از این نهاد در زمینه ارائه خدمات بارها به انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان منعکس شده بود که این انجمن به جمع‌‎آوری اسناد و عدله پرداخت.

وی ادامه داد: پس از جمع‌آوری اسناد و عدله کافی مبنی بر تخلف این نهاد عمومی غیردولتی توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان جلساتی با این نهاد برگزار شد و قوانینی را که باید اجرایی می‌شد، مطرح شد و همچنین در شورای ترافیک شهرستان نیز این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این نهاد باحضور در سازمان بازرسی متعهد شد تا اواخر سال 95 قانون ارائه خدمت را اجرایی کنند.

طاووسی یادآور شد: با گذشت 3 ماه از تعهد داده شده این نهاد نسبت به قوانین بی‌تفاوت است و مردم مجددا شکایاتی را به انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ارائه دادند.

دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان با بیان اینکه پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و مورد پذیرش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: جریمه 90 میلیارد ریالی فقط مربوط به تخلف سال 95 این نهاد است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید به اعتراضات مردم در این زمینه رسیدگی کنند و با اجرای قوانین اعتماد مردم را افزایش دهند، گفت: رأی صادر شده تا امروز بی‌سابقه بوده که نشان از مدیریت خوب تعزیرات حکومتی در استیفای حقوق مصرف‌کنندگان و احترام به حقوق آنان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما