تازه های سایت

کد مطلب: 31212
23. خرداد 1396 - 15:16
مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: یک فرد 32 ساله که به دلیل بیماری در کوهستان گرین نهاوند گرفتارشده بود توسط بالگرد اورژانس هوایی نجات یافت.

اکبر دکامین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک مرد حدود 32 ساله در ارتفاعات کوهستان گرین شهرستان نهاوند با اورژانس هوایی استان همدان جهت اعزام بالگرد هماهنگی به عمل آمد.

وی اظهار داشت: پس از دقایقی بالگرد امداد هوایی استان همدان بر فراز آسمان نهاوند حاضر شد و برای یافتن این فرد که به گفته خودش در حوالی کمپ اول کوهستان گرین قرار داشت به منطقه اعزام شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: خوشبختانه با حضور به‌موقع بالگرد فرد موردنظر که به دلیل اُفت قند خون دچار مشکل شده بود به‌وسیله بالگرد از کوهستان خارج شد.

وی عنوان کرد: بالگرد اورژانس این فرد را به مقابل استادیوم آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل کرد و در این مکان پرسنل امدادی اورژانس نهاوند به‌وسیله آمبولانس وی را به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل کردند.

دکامین بابیان اینکه حال عمومی این فرد مساعد گزارش‌شده است، گفت: این مرد از اهالی شهرستان نورآباد استان لرستان است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در چندین مرحله با استفاده از بالگرد امداد هوایی جان چند نفر در شهرستان نهاوند نجات‌یافته است.

 

1305738

1305742

1305739

انتهای پیام/

دیدگاه شما