تازه های سایت

کد مطلب: 31197
23. خرداد 1396 - 12:45
شهردار نهاوند گفت: دو ملک در خیابان پای قلعه نهاوند توسط شهرداری نهاوند رفع خطر شد و از ساخت‌وساز غیرمجاز دریکی از مناطق این شهر جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اعلام این مطلب گفت: این ملک طبق نظر کارشناسان شهرداری مشمول تبصره 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها بود و برای اهالی ایجاد خطر می‌کرد

وی اظهار داشت: اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر، همچنین رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر و کوچه‌ها و اماکن عمومی از وظایف شهرداری است.

شهردار نهاوند افزود: وجود خانه‌های مخروبه و قدیمی به لحاظ فرهنگی، زیبایی‌شناختی و امنیت اجتماعی برای شهرها مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که این اماکن به جهت متروکه بودن و امکان ریزش آوار خطراتی را برای شهروندان نهاوند به همراه دارد.

وی گفت: در این راستا شهرداری نهاوند در اجرای تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به‌منظور حفظ سلامت و امنیت شهروندان پس از طی کردن مراحل قانونی اقدام به تخریب دو ملک متروکه و مخروبه واقع در خیابان پای قلعه کوچه شهید منصوری با رعایت مسائل ایمنی  و رفع خطر کرد.
یوسفیان عنوان کرد: شهرداری نهاوند به‌منظور حفظ سلامت و امنیت شهروندان دو باب ساختمان فرسوده را با رعایت مسائل ایمنی تخریب و رفع خطر کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های شهروندان و بررسی کارشناسان این شهرداری به این نتیجه رسید که دو ملک مذکور در وضعیت نابسامانی قرار دارد و می‌تواند برای شهروندان و عابران ایجاد مشکل نماید بنابراین آن‌ها را تخریب کرد.

شهردار نهاوند گفت: یکی دیگر از وظایف شهرداری‌ها جلوگیری از ساخت‌وسازهای خارج از ضوابط است که در همین راستا از ساخت‌وساز غیرمجاز در بلوار شهید ترکمان نهاوند جلوگیری شد.

 

1305419

1305416

1305415

1305418

انتهای پیام/

دیدگاه شما