تازه های سایت

کد مطلب: 31148
20. خرداد 1396 - 13:11
شهردار نهاوند از خرید و نوسازی 17 دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی سنگین و نیمه سنگین در آینده نزدیک توسط این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به ایجاد استهلاک شدید ماشین‌ها  در شهرداری گفت: به‌منظور جلوگیری از بروز مشکل در این راستا و خدمات‌رسانی بهینه درصدد خرید ماشین‌های نو برای مجموعه مدیریت شهری هستیم.

وی اظهار داشت: به همین منظور خرید ماشین‌آلات به‌منظور مدیریت هزینه و صرفه‌جویی در اموال دولتی در برنامه‌ریزی سال 96 توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری نهاوند در نظر گرفته‌شده است.

شهردار نهاوند افزود: با خرید و تجهیز این دستگاه‌ها در ناوگان موتوری شهرداری علاوه بر نوسازی ماشین‌آلات، طرح‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: خرید ماشین‌آلات باهدف تجهیز ناوگان واحد خدمات موتوری این شهرداری می‌باشد و تا حد زیادی از مشکلات پیش‌آمده برای این واحد می‌کاهد.

یوسفیان گفت: با توجه به اینکه ماشین‌آلات ابزار پیشرفت و آبادانی شهر به شمار می‌روند، حفاظت و نگهداری از آن موردتوجه قرارگرفته و خوشبختانه هم‌اکنون شاهد نوسازی ناوگان ماشین‌آلات شهرداری نهاوند هستیم که این امر در خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان بسیار تأثیرگذار است .

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این شهرداری استفاده بهینه از ماشین‌آلات موجود و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری است که با پیگیری پرسنل این سازمان، ماشین‌آلات شهرداری نهاوند با استفاده از توان و تجربه داخلی بازسازی و به چرخه فعالیت بازمی‌گردند که این امر موجب صرفه‌جویی در اعتبارات تخصیصی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما