تازه های سایت

کد مطلب: 31146
20. خرداد 1396 - 12:29
مسئول اورژانس نهاوند گفت: زنی حدوداً 45 ساله و باردار از عشایر مستقر در نزدیک یکی از روستاهای نهاوند توسط پرسنل اورژانس نهاوند نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

احمد کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی نیاز به اعزام آمبولانس به یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند، فوراً آمبولانس فوریت‌های پزشکی نهاوند به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: این درخواست آمبولانس از طریق خانه بهداشت روستای فاماسب اعلام‌شده بود که بر اساس آن زنی باردار نیاز به کمک و انتقال به مراکز درمانی داشت.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: در این حادث خانمی حدوداً 45 ساله و باردار که از عشایر منطقه بود دچار حادثه شده بود که به کمک اهالی روستا و عشایر از ارتفاعات به پایین منتقل شد.

وی بیان داشت: با توجه به وضعیتی که این خانم داشت بعد از انتقال به داخل آمبولانس و بعد از انجام اقدامات اولیه وی به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

کیانی همچنین از انجام مأموریتی دیگر توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی نهاوند خبر داد و گفت: با تلاش سه‌ساعته پرسنل اورژانس پایگاه امداد شهر فیروزان جوان 22 ساله‌ای که براثر سقوط از ارتفاعات روستای ملوسان دچار شکستگی و خونریزی شدید شده بود، نجات یافت.

وی به حادثه دیگری اشاره کرد و اظهار داشت: براثر تصادفی که بین یک دستگاه پراید و وانت‌بار در جاده آورزمان به نهاوند رخ داد پرسنل فوریت‌ها در محل حاضر شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: این حادثه تصادف سه مصدوم برجای گذاشت که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان علیمرادیان منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما