تازه های سایت

کد مطلب: 30536
9. ارديبهشت 1396 - 10:05
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در بازدید از بیمارستان نهاوند گفت: افتتاح بیمارستان جدید نهاوند منوط به پذیرش بیمار و ارائه خدمت نیست و هر وقت بیمارستان شهید حیدری تعطیل شد، بیمارستان جدید نهاوند راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه معاون درمان و سایر معاونین دانشگاه، فرماندار و مسئولین شهرستان جهت بررسی نواقص و تسریع در تحویل این پروژه و برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر از بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی شهرستان نهاوند بازدید کردند.

حبیب‌الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر تسریع در تحویل بیمارستان تا 15 اردیبهشت سال جاری، تأکید کرد و گفت: افتتاح بیمارستان جدید نهاوند منوط به خوابیدن بیمار و ارائه خدمت نیست و تأکید کرد؛ هر وقت بیمارستان شهید حیدری تعطیل شد، بیمارستان جدید نهاوند راه‌اندازی خواهد شد.

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز ضمن تشکر از پیگیری‌ها و فعالیت‌های مسئولین دانشگاه و شبکه نهاوند بر سرعت بخشی در تحویل آن تأکید کرد و از کلیه دستگاه‌های خدمات رسان خواست که در مورد وظایف خود جهت راه‌اندازی بیمارستان همکاری کنند.

در ادامه این بازدید پیمانکار متعهد شد تا سه روز آینده فضای فیزیکی بیمارستان به اتمام خواهد رسید و تا یکشنبه آب گرم در داخل لوله‌های جریان خواهد داشت.

قرار است که بیمارستان 184 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند که هنوز تکمیل و تجهیز نشده است و کادر درمانی آن هنوز مشخص نشده‌اند در سفر چند روز آینده رئیس‌جمهور به استان همدان افتتاح شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

میخاد یه بیمارستان تعطیل کنند یه بیمارستان جدید افتتاح کنند.چه کاریه.اینم از شاهکارتونه برای پیشرفت نهاوند.

دیدگاه شما