تازه های سایت

کد مطلب: 30463
3. ارديبهشت 1396 - 9:02
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاههای اجرایی باید برای ایجاد اشتغال در روستاها ورود پیدا کنند تا بتوانیم روستاییان را بعنوان بازوان تولید کشور در روستاها ماندگار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در مراسم بهره برداری از فاز اول بهسازی و آسفالت روستای بانسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی برای ماندگار کردن روستاییان در روستاها، بهسازی روستاها و ایجاد فضایی امن و با نشاط در روستاها است.

بهرام نیا گفت: اگرچه در نهاوند اقدامات خوبی در زمینه ی بهسازی روستایی صورت گرفته و یا در حال انجام  است اما متاسفانه در بحث اشتغال و کسب و کار در روستاها اقدامات خاصی صورت نگرفته است و باید در این زمینه هم بدنبال گامهای  اساسی باشیم.

وی ادامه داد: باید همه دستگاههای اجرایی برای ایجاد اشتغال در روستاها ورود پیدا کنند تا بتوانیم روستاییان را بعنوان بازوان تولید کشور در روستاها ماندگار کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد اشتغال باید به شدت در نظام برنامه ریزی توسعه روستایی دنبال شود به همین علت توسعه و عمران روستایی طی سالیان اخیر همواره یکی از دغدغه های اصلی توسعه ملی بوده است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/02/03/img_8917-590x393.jpg

 

 بهرام نیا با اشاره به کاهش جمعیت شهرستان نهاوند در سرشماری سال گذشته نسبت به سرشماری سال ۹۰ گفت: با رفع مشکل اشتغال در روستاها بحث مهاجرت روستائیان به شهرهای دیگر کاهش پیدا می کند.

وی اظهار داشت: با وجود تمامی زیرساخت ها و امکانات اگر زمینه اشتغال در مناطق روستایی فراهم نباشد ، روستائیان به شهرها مهاجرت می کنند و در عمل نظام با توسعه روستایی مواجه نخواهیم بود.

گفتنی است: شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور بنا بر دعوت حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مقاوم سازی و نوسازی مساکن روستایی و سایر طرح های بنیاد مسکن در نهاوند حضور یافته بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و هئیت همراه همچنین از کارخانه بتن گازی سبک نهاوند جهت رفع مشکل دریافت تسهیلات ارزی و روستای چولک قپانوری به منظور رفع مشکل پل ارتباطی این روستا و تسریع در اجرای طرح بهسازی روستا بازدید کردند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما