تازه های سایت

کد مطلب: 30366
28. فروردين 1396 - 9:01
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تمدید مهلت زمان ثبت‌نام کارگران ساختمانی جهت اخذ بیمه در سامانه وزارت کار خبر داد.

احمد توانا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ثبت‌نام کارگران ساختمانی در سامانه حمایتی وزارت کار تمدیدشده است و کارگران عزیز می‌توانند با مراجعه به سامانه به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه زمان قبلی تا تاریخ 30 اسفند ماه سال گذشته بود که این مهلت تمدید شده است، اظهار داشت: کلیه کارگران ساختمانی اعم از بیمه‌شده و متقاضیانی که در نوبت هستند که خود را بیمه نمایند، باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: تمام کارگران ساختمانی حائز شرایط متقاضی بیمه‌نامه تأمین اجتماعی در سراسر کشور می‌توانند با در اختیار داشتن مدارک موردنیاز و ورود به سایت http://www.samanehrefah.ir نسبت به ثبت‌نام در این سامانه و گرفتن کد رهگیری اقدام کنند.

توانا اظهار داشت: فرایند احراز شرایط متقاضیان، از طریق استعلام و بازدید میدانی، توسط متصدیان امر صورت گرفته و نتیجه به واجدین شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: طبق مصوبه کارگروه رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ثبت‌نام کلیه کارگران ساختمانی اعم از بیمه‌شده و بیمه نشده در این سامانه الزامی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما