تازه های سایت

کد مطلب: 30160
15. فروردين 1396 - 7:56
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل تولید و اشتغال در کشور جدی است، گفت: مسوولان با همه وجود باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا ضمن تأکید بر اینکه همه مسوولان باید با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال 96 اظهار کرد: مسوولان با همه وجود باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهند که مهمترین مشکل کشور تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه مهمترین اولویت کشور ما تولید و اشتغال است، تصریح کرد: اگر قوه مجریه همه ظرفیت‌ها و توان خود را به حرکت درآورده و از این مهم به خوبی استفاده کنند، با توجه به نیروهای بالقوه‌ و جوانان نخبه‌ای که در کشور وجود دارد، می‌توان امور را به خوبی پیش برد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر دولت ظرفیت‌ها و امکانات را برای جوانان مستعد و متعهد کشورمان قرار دهد و از طریق تسهیلات بانکی حمایت‌هایی را داشته باشد، زمینه کار برای جوانان ایجاد شده و آنها می‌توانند در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گام‌های بلندی بردارند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت دولت از تولیدکنندگان باید تقویت شود، گفت: با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب می‌توان تحولی در اشتغال و تولید ایجاد کرد که لازمه آن این است که مسوولان با گوشت و پوست خود آن را لمس کرده و با این مسائل شعاری و تیتروار برخورد نکنند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه تولیدکننده نباید با پاسخ دلسردکننده‌ای از سوی مجریان دولتی مواجه شود، افزود: دولت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با استفاده از توان همه قوا باید پیش رود، قوه قضاییه نیز با برقراری امنیت شغلی و قوه مقننه هم با پرکردن خلأهای قانونی و حذف قوانین دست و پاگیر در قالب طرح و لوایح می‌توانند یاری‌رسان تولید و اشتغال کشور باشد.

وی به همدلی و همراهی سه قوه در پیشبرد اهداف متعالی کشور تأکید کرد و خاطرنشان کرد: اگر همدلی و همراهی مردم باشد می‌توانیم، نسبت به اهداف مد نظر رهبری نزدیک شویم و حتی به قله آن نیز برسیم که لازمه آن این است که با عمق وجود آن را بپذیریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مشارکت و همراهی مردم را نیز لازمه تحقق شعار سال دانست و افزود: مردم اگر گرایش خود را به سمت تولیدات داخلی سوق دهند، می‌توان گام محکمی در زمینه اقتصاد مقاومتی برداشت.

وی با تأکید بر اینکه باید ذائقه‌ها با توجه به اقتصاد مقاومتی تغییر کند، یادآور شد: باید جلوی اسراف و تبذیر گرفته شود و مردم نیز برای تحقق این شعار همراهی با سه قوه به ویژه قوه مجریه را مد نظر داشته باشند./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما