تازه های سایت

کد مطلب: 29983
27. اسفند 1395 - 12:40
فرماندار نهاوند از آغاز طرح توزیع و عرضه ۱۰۰ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب به قیمت دولتی چهار هزار و ۳۰۰ تومان در شهرستان به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی در آستانه نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در حاشیه بازدید از محل عرضه و توزیع میوه به قیمت دولتی در شهر نهاوند گفت: تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید در سطح شهرستان فراهم شده است.

حمیدوند گفت: امسال میوه و سایر اقلام موردنیاز مردم برای عید به وفور وجود دارد و با کمبودی مواجه نخواهیم بود.

وی افزود: ۱۵ ایستگاه در سطح شهرستان نهاوند برای عرضه و توزیع میوه به قیمت دولتی مشخص شده است که در شهر نهاوند، منطقه شهرک شهید حیدری، میدان بسیج، گل زرد،  میدان امام و میدان عارف و در شهر فیروزان، برزول و روستای جهان آباد هم محل های در نظر گرفته شده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه قیمت دولتی هر کیلو پرتقال و سیب چهار هزارو ۳۰۰ تومان است گفت: عرضه میوه به قیمت دولتی از امروز جمعه ۲۷ اسفند تا روز دوشنبه ۳۰ اسفند ادامه خواهد داشت. 

کریم حمیدوند با تاکید بر ثابت بودن قیمت به نفع مصرف کننده و با سود معقول برای تولیدکننده گفت: این موضوع بویژه در آستانه نوروز اهمیت بیشتری دارد و نظارت روی قیمت و کیفیت کالا به صورت جدی تر و فراگیرتر صورت می گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما