تازه های سایت

کد مطلب: 29939
24. اسفند 1395 - 15:07
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان هلال‌احمر کشور دیدار و مشکلات شهرستان نهاوند در این حوزه‌ها را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، فتاح رئیس کمیته امداد کشور، ضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر و تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور دیدار و برای رفع مشکلات شهرستان نهاوند در این زمینه‌ها گفت‌وگو کرد.

بهرام در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری این وزارتخانه در شهرستان نهاوند را مطرح و پیگیری کرد و نتایجی نیز به همراه داشت.

تأمین پزشک و نیازهای درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند ازجمله موضوعات مطرح‌شده در این دیدار بود که وزیر کار ضمن موافقت، دستور دادند نسبت به تأمین موارد خواسته‌شده و ارتقا وضعیت درمانگاه نهاوند اقدام شود.

همچنین موافقت جهت مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در اجرای طرح تولید دولو میت کلسینه شده در شهرستان نهاوند با سرمایه‌گذاری 75 میلیارد تومان از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این دیدار بود.

 

 

پیگیری ایجاد و احداث مجتمع ورزشی و رفاهی کارگران در نهاوند سومین موردی بود که در این جلسه بررسی شد و ربیعی وزیر کار نیز دستور لازم جهت ورود جدی و کمک به اجرای طرح مذکور را صادر کرد.

همچنین بهرام نیا با فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور، به‌منظور جلب کمک و حمایت‌های ویژه برای نیازمندان شهر و روستاهای نهاوند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در سومین دیدار حسن بهرام نیا نماینده نهاوند با ضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل و نیازهای این حوزه در شهرستان گفت‌وگو کرد که مقرر شد تأمین اعتبار و امکانات مالی جهت حمایت از بیماران صعب‌العلاج در شهرستان نهاوند انجام شود.

 

1217348

 

همچنین گرفتن یک دستگاه خودرو برای هلال‌احمر نهاوند و تأمین اعتبار برای دیوارکشی اداره هلال‌احمر و تعمیرات جانبی آن و قول مساعد برای ایجاد پایگاه امدادی در شهرستان نهاوند از دیگر نتایج این دیدار بود.

در دیدار بهرام نیا با تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در خصوص تأمین امکانات و تجهیزات و سایر ملزومات اداری و صدور دستور لازم جهت تأمین نیروی انسانی و تکمیل چارت سازمانی اداره ثبت‌اسناد و املاک نهاوند رایزنی و موافقت‌های لازم اخذ شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا خوشحالم كه دكتر بهرام نيا تلاش مي كند كه نهاوند را ازعقب ماندگي نجات دهد حتي در شبها هم به ملاقات وزرا مي روند كه اين نشانه اين است به فكر اين مردم است و به فكر منافع شخصي نيست .

دیدگاه شما