تازه های سایت

کد مطلب: 29938
24. اسفند 1395 - 14:12
فرمانده سپاه استان همدان با خانواده دو جانباز سرافراز شهرستان نهاوند دیدار کرد و با حضور در دفتر امام‌جمعه این شهرستان با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان با حضور در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند با وی دیدار و گفت‌وگو کرد و از اقدامات و مواضع انقلابی امام‌جمعه نهاوند تشکر کرد.

ابوحمزه در این دیدار که فرمانده سپاه نهاوند نیز حضور داشت، گفت: امام‌جمعه ولایتمدار نهاوند به‌عنوان محور وحدت در این شهرستان نقش مهمی در ایجاد همدلی دارد و ما از زحمات شما تشکر می‌کنیم که در برنامه‌های سپاه به‌صورت یک فرد انقلابی و بسیجی وار حضور فعال دارید.

وی ادامه داد: مواضع صریح و انقلابی شما در برهه‌های مختلف در راستای تبیین فرامین مقام معظم رهبری قابل‌تحسین است و ما به همین علت و برای عرض تشکر به دفتر شما آمده‌ایم.

فرمانده سپاه استان همدان در پایان گفت: بسیجیان نهاوند نیز همانند گذشته خود را محتاج به راهنمایی‌ها و نصایح شما می‌دانند که امیدواریم در این مسیر همواره موفق باشید.

حجت‌الاسلام مغیثی نیز در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده سپاه استان، گفت: وظیفه همه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است و ما به بسیج و سپاه به‌عنوان حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم که خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که یک بسیجی هستیم و باید همواره درراه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده سپاه استان همدان سپس با حضور در منزل حاج حسین طاهری جانباز سرافراز و 70 درصد شهرستان نهاوند با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ابوحمزه در این دیدار گفت: حضور در منزل رزمندگان و جانباز برای همه ما افتخار است و این حضور برای عرض تشکر به ایثارگرانی است که درراه حفظ انقلاب اسلامی خالصانه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

سردار ابوحمزه سپس با حضور در منزل عابدین زرینی جانباز شجاع نهاوند با خانواده وی دیدار کرد و گفت: اجر و پاداش خانواده‌های شهدا و جانبازان بسیار زیاد است چون استقامت و صبوری آن‌ها باعث ایجاد روحیه در جانبازان می‌شود.

وی افزود: امروز به برکت مجاهدت شهدا و ایستادگی جانبازان و خانواده‌های آن‌ها جمهوری اسلامی بااقتدار در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده است.

 

1217229

1217227

1217222

1217231

1217223

1217233

1217226

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما