تازه های سایت

کد مطلب: 29813
13. اسفند 1395 - 15:38
صبح روز گذشته یک جسد سوخته شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان رامهرمز مشاهده می شود و طی تماس یک چوپان با کلانتری، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از رامهرمزنیوز صبح روز گذشته یک جسد سوخته شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان رامهرمز مشاهده می شود و طی تماس یک چوپان با کلانتری، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

شناسایی جنازه از ظاهر امکان پذیر نبود و به لباس ها و مدارک همراه وی مراجعه می شود.در بررسی های انجام شده مخص می گردد که جنازه متعلق به یک خانم  معلم نهضت سوادآموزی می باشد که در یکی از روستاهای اطراف رامهرمز تدریس می کرد.

گفتنی است خانم معلم چند روز قبل که برای تدریس رفته بود دیگر برنگشت. خانواده وی به پلیس مراجعه کرده و اعلام مفقودی می کنند. تلاش و تحقیق ماموران کلانتری آغاز می شود تا اینکه ماموران پلیس با تماس یک چوپان مواجه می شوند که از پیدا شدن یک جنازه سوخته شده خبر می دهد.

مامورین سریعا به محل مراجعه می کنند و تلاش های چندساعته صورت می گیرد تا این جنازه از بالای کوهها و راههای پیچیده جهت انجام مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شود.

دادستان رامهرمز:جنازه سوخته شده ربطی به درگیری های اخیر ندارد

دادستان رامهرمز با توجه به درگیری های طایفه ای و این اتفاق در گفتگو با رامهرمزنیوز اظهار کرد:بعد از اطلاع رسانی مسئولین مربوطه نسبت به پیدا شدن جنازه سوخته شده یک خانم معلم در رامهرمز بلافاصله این موضوع از طرف دادستانی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا قاسمی نژاد با تاکید بر اینکه در حال پیگیری این حادثه  هستیم افزود: این مساله ربطی به حوادث و درگیری های اخیر ندارد اما احتمال خودکشی یا اختلافات خانوادگی مطرح می باشد.

وی در پایان گفت : اخبار دقیق را صرفا از طریق پایگاه های خبری موثق پیگیر باشید و به شایعات مطرح در فضای مجازی توجه نکنید.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما