تازه های سایت

کد مطلب: 29808
13. اسفند 1395 - 14:48
فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور گفت: به یاری خدا و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروهای مسلح از چنان قدرت بازدارندگی برخوردارند که هیچ کشوری جرئت تعرض به خاک کشورمان را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر سرتیپ فریدون نوری در یادواره 130 شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول نهاوند گفت: کشورمان امروز از توان دفاعی و نظامی قدرتمندی برخوردار است و به فضل خدا در همه عرصه‌ها دستمان پر است و قدرت بازدارندگی زیادی داریم.

وی اظهار داشت: آن‌قدر قوی و بااقتدار هستیم که اگر غلطی از دشمنان انقلاب اسلامی سر بزند بارانی از موشک بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد و آتشی دامن آن‌ها را می گیرد که دیگر نمی‌توانند آن را خاموش کنند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور افزود: بر مبنای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در تکنیک‌ها و تاکتیک‌های دفاعی و نبردهای متقارن از چنان قدرتی برخورداریم که دشمنان انقلاب اسلامی را به وحشت انداخته‌ایم.

 

1201697

 

وی اظهار داشت: افتخار داشته‌ایم که در طول 8 سال دفاع مقدس در کنار برادران پاسدار و بسیجی برعلیه دشمنان مبارزه کنیم و امروز نیز ارتش و سپاه قدرتمند تحت پرچم ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در مقابل هر تهدیدی آمادگی کامل دارند.

نوری در ادامه گفت: بعضی‌ها برای 2 تا رأی و برای اینکه 4 روز بیشتر بر منصب بمانند همه مملکت را می‌فروشند و تمام معیارهایی را که برایشان جان داده ایم را زیر پا می‌گذارند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی عنوان کرد: ما باید قدر خودمان را بدانیم چون در کشوری زندگی می‌کنیم که کشور امام زمان (عج) است و افتخار می‌کنیم که تحت پرچم ولایت هستیم و رهبری داریم که از فرزندان حضرت زهرا (س) است.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور اظهار داشت: این مملکت به یاری حق شکست‌ناپذیر است و باعزت و شرافتمندانه در مقابل همه تهدیدها بااقتدار ایستاده است.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم در روز 22 بهمن ثابت کردند که سرباز ولایت هستند و کسانی که غیرازاین فکر می‌کنند باید افکار پوچ و یاوه‌سرایشان را عوض کنند.

 

1201696

 

نوری ادامه داد: ارتش و سپاه و بسیجیان ما ولایی هستند و اجازه نمی‌دهند کسانی خلاف جهت منویات مقام معظم رهبری صحبتی بکنند و ما به آن‌ها نصیحت و توصیه می‌کنیم.

وی افزود: مملکت ما کشور شهدا است و ما بر مبنای تفکر شهادت‌طلبانه عمل می‌کنیم و خانواده شهدا باید افتخار کنند که خداوند این عزت و شرافت را به آن‌ها عطا کرده است چون شهدا باخدا معامله کردند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور گفت: توان بازدارندگی بالایی داریم و باید افتخار کنیم که در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم چون کشور ما یک‌تنه در مقابل همه جبهه کفر و استکبار ایستاده است.

وی عنوان کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چون نیروهای مسلح ما و مردم ولایتمدار ما درصحنه هستند.

 

1201698

 

سرتیپ نوری افزود: آن‌قدر توان داریم که فقط به چند ساعت زمان نیاز داریم تا کاخ‌های پوشالی دشمنان مرتجع انقلاب سلامی را بر سر آن‌ها خراب کنیم.

وی ادامه داد: این را بدانید که در یک ساعت با چند هزار فروند موشک ما می‌توانیم رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنیم و همه تأسیسات آن‌ها دربرد موشک‌های ما قرار دارند و این توانمندی ما است و شعار نیست.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان به‌خوبی از این توانمندی‌های ما آگاه هستند و اگر دست ما خالی بود تا الآن چندین بار به ما حمله می‌کردند.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برعلیه کشورمان اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار داعش را علیه جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند ولی فرزندان شجاع ایران اسلامی و مدافعان حرم شجاعانه در مقابل آن‌ها ایستادند.

نوری افزود: مدافعان حرم دفاع از مرزهایی جمهوری اسلامی را به خارج از مرزها بردند و اجر و پاداش معنوی عظیمی را نصیب خود کردند.

وی گفت: این عزت‌ها و عظمت‌های جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و پیروی مردم از ولایت‌فقیه است و امروز ایران اسلامی در مقابل دنیای کفر و استکبار ایستاده است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای ما خواهد بود و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی این مملکت خواهیم سپرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما