تازه های سایت

کد مطلب: 29777
10. اسفند 1395 - 8:29
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نهاوند در مورد کلاه‌برداری در خصوص نام‌نویسی جهت استخدام در بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نهاوند در مورد سؤالات و شایعاتی که این روزها در شهرستان نهاوند در مورد ثبت‌نام جهت استخدام در بیمارستان جدید نهاوند به گوش می‌رسد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: قابل‌توجه همشهریان محترم شهرستان نهاوند

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند؛ حسب گزارش‌های واصله به شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افرادی در مراکز خدمات کامپیوتری اقدام به کلاه‌برداری از مردم شریف در خصوص نام‌نویسی جهت استخدام بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند نمودند؛ که ضمن تکذیب این موضوع، لذا خواهشمند است پیش از هرگونه سودجویی نسبت به ثبت‌نام استخدامی مراتب را به بهداشت و درمان شهرستان یا نیروی انتظامی اطلاع دهید.

 بدیهی در صورت عدم رعایت، مسئولیت هرگونه ضرر و زیان متوجه خود افراد خواهد بود.

 لازم به یادآوری است هنوز دستوری جهت جذب یا چگونگی استخدام به شبکه نهاوند اعلام‌نشده است، در صورت هرگونه دستور استخدام مراتب از طریق سایت دانشگاه یا شبکه بهداشت و درمان نهاوند به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

((روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند))

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

من بهیار هستم و یک سال است که مدرک بهیاری گرفته ام اهل نهاوند هم هستم یک سال است که دنبال کار میگردم اما به نتیجه نرسیدم خواهشمندم رسیدگی کنید و حداقل نیرو های بومی را برای بیمارستان جدید جذب کنید کا نتوانسته باشید حداقل یک ذره به جوانان نهاوند هم نگاه کنید
ببخشید ميخواستم بدونم فقط این استخدامی برای آشناهای کسانی هست که مسول هستند یا برای دیگران هم هست
مردم رو گذاشتن سر کار واقعا که،

دیدگاه شما