تازه های سایت

کد مطلب: 29765
9. اسفند 1395 - 15:14
با حضور مسئولان استانی و محلی انجام شد/
افتتاح مرکز پایش تصویری شهر نهاوند+ تصاویر
با حضور مسئولان استانی و محلی مرکز پایش تصویری شهرداری نهاوند با 8 دوربین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم افتتاحیه مرکز پایش تصویری شهرداری نهاوند امروز با حضور طالبی مدیریت بحران استانداری همدان، حمیدوند فرماندار، اعضای شورای تأمین، شورای شهر و مسئولان شهرستان در محل شهرداری نهاوند برگزار شد.

 یوسفیان شهردار نهاوند در این مراسم گفت: با بهره‌برداری از این ۸ دوربین، شهرستان نهاوند جمعاً به ۱۰ دوربین مجهز می‌شود.

وی اظهار داشت: میزان اعتبار این طرح ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ۱۴۳ میلیون تومان آن از اعتبارات استانی و ۱۵۷ میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری تأمین‌شده است.

شهردار نهاوند افزود: در نظر داریم به‌زودی شهرستان نهاوند را به 15 دوربین پایش تصویری مجهزکنیم که در حدود 300 میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

وی بیان داشت: اگر 15 دوربین در نهاوند نصب شوند 100 درصد پوشش طرح پایش تصویری در یک سال در نهاوند انجام می‌شود که زیرساخت بسیار خوبی برای این شهرستان است.

یوسفیان با اشاره به اینکه مرکز مانیتورینگ این دوربین‌ها در شهرداری قرار دارد، گفت: با افتتاح این طرح شاخص ارتقا امنیت اجتماعی در نهاوند بیشتر می‌شود.

شهردار نهاوند اظهار داشت: این طرح با 3 هدف بهره‌برداری بهتر در جهت موضوعات ترافیکی، مباحث انتظامی و موضوعات امنیتی امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

این دوربین‌ها با آخرین فناوری روز دنیا ساخته‌شده‌اند و تاریکی شب، گردوغبار، دمای منفی ۲۵ درجه تا مثبت ۶۰ درجه در کارایی این دوربین‌ها تأثیری ندارد.

 

1195580

1195585

1195581

1195583

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما