تازه های سایت

کد مطلب: 29717
4. اسفند 1395 - 9:17
در مراسمی پرحاشیه و با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار همدان بخشدار جدید بخش گیان نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور الماسی مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار همدان، حمیدوند فرماندار نهاوند و جمعی از مسئولان محلی بخش گیان مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید این بخش برگزار شد.

در این مراسم پرحاشیه که برای دقایقی به جنجال کشیده شد از زحمات یحیی رضایی بخشدار سابق قدردانی شد و هاشم جهانگیری به‌عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

در این مراسم یحیی رضایی نسبت به عملکرد فرماندار نهاوند انتقادات شدیدی داشت و اعلام کرد: نهاوند فرمانداران دیگری دارد و من در شهری که 4 فرماندار دارد نمی‌توانم کارکنم و در این مدت به هیچ‌کس هم باج ندادم.

وی بانام بردن از یکی از معاونان استاندار همدان به همراه چند مسئول و بخشدار محلی گفت: رضا قیاسی فرماندار اول است، سیدرضا سلامتی فرماندار دوم است، آیت صالحی فرماندار سوم است، فرهاد جهانیان فرماندار چهارم است و کریم حمیدوند فرماندار پنجم است ایشان خودشم هم می داند هیچ کاره است و بازیچه دست این چهار نفر است.

رضایی افزود: این افراد برای نهاوند تصمیم می‌گیرند و نهاوند 4 فرمانداردارد و خصوصیات اخلاقی من این‌طور است که نمی‌توانم با 4 فرماندار کارکنم.

 

1188272

 

در این زمان فرماندار نهاوند که در پشت تریبون قرار داشت خطاب به بخشدار سابق گفت: آقای رضایی ما از شما تصور دیگری داشتیم.

رضایی نیز درحالی‌که چند نفر در اطراف او بودند گفت: 4 سال بخشدار بودم و حق‌دارم حرف بزنم و ناگفته‌های زیادی دارم که باید بگویم ولی فقط می‌خواهم در اینجا با دوستان خداحافظی کنم.

وی بعدازاینکه چندین بار با صدای بلند تکرار کرد ناگفته‌هایی هست که باید بگویم؛ با ورود برخی از اعضای حاضر در جلسه به سکوت دعوت شد و فرماندار نهاوند نیز سخنرانی‌اش را شروع کرد.

حمیدوند گفت: بخشدار مربوط به همه مردم است و باید تلاش کند مشکلات مردم را حل کند و آقای رضایی هم واقعاً پیگیر بودند و زحمات زیادی کشیدند.

 

1188273

 

فرماندار نهاوند افزود: اشکال ندارد آقای رضایی الآن حرف‌هایی به من زد که من می‌پذیرم و ناراحت نشدم و خدا می‌داند هدف ما از تشکیل این جلسه تشکر از خدمات پنج‌ساله او بود، اگر غیرازاین بود که بخشدار جدید را در اولین نماز جمعه معرفی می‌کردیم.

وی ادامه داد در اینجا لازم است به یک ذهنیت که در بین مردم وجود دارد پاسخ بدهم چون این ذهنیت از قبل از اینکه من هم به‌عنوان فرماندار به نهاوند بیایم وجود داشت و این ذهنیت این بود که می‌گفتند کسی دیگر در نهاوند فرماندار است و این شایعات وجود داشته است و قبل از من هم وجود داشته است ولی واقعاً این‌طور نیست.

حمیدوند بیان داشت: این مسئولیت‌ها مثل کف روی آب است و بنده هم 25 سال است که مسئولیت دارم و این پست‌ها می‌آیند و می‌روند و روابط دوستی است که می‌ماند.

وی با اشاره به سخنان رضایی بخشدار گیان که گفته بود کسانی دیگر فرماندار نهاوند هستند گفت: آقای رضا سلامتی (معاون فرماندار نهاوند) از فعالان سیاسی است و هزینه داده و در تمام انتخابات فعال بوده است و مسئول ستاد بوده و تشکل‌ها را پیش برده است و در چهارچوب قانون فعالیت کرده است.

 

1188276

 

فرماندار نهاوند افزود: آیت صالح (بخشدار مرکزی نهاوند) 6 ماه در رأس بهزیستی قرار گرفت و آنجا را متحول کرد و وقتی می‌خواستیم او را به بخشداری بیاوریم می‌گفت من را همین‌جا بگذارید چون اینجا جمعیت خوبی هست که می‌توانیم آن‌ها را حامی دولت نگه‌دارم.

وی بیان داشت: فرهاد جهانیان (بخشدار بخش خزل) هم همین‌طور است چون وی الآن دارد یک بخش بزرگ با 40 هزار نفر جمعیت را مدیریت می‌کند که مانند یک شهرستان است.

حمیدوند گفت: الآن هم جهانیان برای یک‌بخشی خواهد رفت که 3 امام‌جمعه و شهردار دارد و در سطح شهرستان نهاوند است و ارتقا پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت رضایی بخشدار سابق گیان افزود: آقای رضایی شخصیت بزرگی داشتند و از بخشداری هم حقوقی نمی‌گرفتند و برای رضای خدا کار می‌کردند و واقعاً در پیگیری و کار کردن هم کم نگذاشتند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: الآن هم از ایشان انتظار دارم به‌عنوان مشاور در فرمانداری نهاوند مستقر شوند و به من کمک کنند.

در ادامه این مراسم نوبت به رضایی بخشدار سابق رسید تا این بار از پشت تریبون سخنان خود را ادامه دهد.

 

1188274

 

وی گفت: دیروز یک ربع مانده به ساعت 14 به بنده اعلام کردند که فردا مراسم تودیع و معارفه‌ات برگزار می‌شود و من نتوانستم گزارش کار مفصلی را برای ارائه جمع‌آوری کنم ولی نکاتی را در مسیر یادداشت کردم.

بخشدار سابق گیان افزود: همیشه در هر حالتی رعایت قانون را بر همه‌چیز مقدم دانسته‌ام و خوشبختانه و به لطف خدا کوچک‌ترین چالش سیاسی و اجتماعی را در سطح بخش نداشتیم.

وی گفت: بعد از برجام من بازهم تحریم بودم و با کمترین نیروی اداری یعنی یک نفر کار انجام می‌دادم و باوجوداین مشکلات و تحریم‌هایی که شده بودم بخش گیان اولین بخش شهرستان نهاوند بودم که صندوق‌های رأی را بدون چالش تحویل داد و من هم از صندوق‌ها مستندسازی کردم.

 

1188271

 

رضایی افزود: از 10 تماس تلفنی که با فرماندار می‌گرفتم 2 مورد از آن‌ها را جواب می‌داد درصورتی‌که برای کار شخصی من تماس نمی‌گرفتم و موضوعات مربوط به بخشداری بود.

وی با خواندن این اشعار به سخنانش ادامه داد:

هرکس بد به مافوق گوید          ما دیده زغم نمی‌خراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم         تا هر دو دروغ گفته باشیم

چه خوش باشد گر محک تجربه آید به میان         تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

بخشدار سابق گیان ادامه داد: آقای فرماندار از شما گله‌دارم؛ شما بخش گیان و زرین‌دشت را نادیده گرفتید همه‌اش چسبیدید به بخش خزل و بخش مرکزی و این موضوع را خودت و خدای خودت هم می‌دانید.

 

1188277

 

رضایی گفت: این‌یک ضعف مدیریتی است؛ شما باید حوزه مدیریتی‌ات را بسط بدهی نه اینکه محدود کنید. چرا باید بخش گیان و بخش زرین‌دشت را فدای دوستانت بکنی؟ چرا حیطه مدیریتی خود را محدود کرده‌ای که مردم بگویند نهاوند فرمانداری‌اش مشورتی و شورایی است.

وی بیان داشت: واقعاً من آن‌قدر که از آقای صالح (بخشدار مرکزی نهاوند) دستور می‌گرفتم از فرماندار دستور نمی‌گرفتم که این ضعف است. آقای صالح جایگاهش بخشداری مرکزی است و چون کار حاکمیتی نکرده است نمی‌داند و به بنده می‌گوید این کار را بکن و این کار را نکن و من واقعاً متأسفم.

 

1188278

 

بخشدار سابق گیان افزود: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی و بعد از برجام بنده همچنان تحریم هستم؛ و بار سنگینی در این دوره بر روی دوش من بود؛ من مانند شبه‌جزیره کریمه بودم نه جز روسیه بودم و نه جز اکراین.

در ادامه این مراسم و پس از کش‌وقوس‌های فراوان هاشم جهانگیری به‌عنوان بخشدار جدید گیان نهاوند معرفی شد و از زحمات 4 ساله یحیی رضایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

سلام علیکم. ضمن تشکر از زحمات بخشدار قبلی جناب آقای رضایی برای جناب آقای جهانگیری بخشدار جدید آرزوی توفیق دارم. ای کاش ردوبدل این حرفها انجام نمی گرفت . هر چند که بنده تا حدودی موافق حرفهای آقای رضایی هستم.ای کاش آقای فرماندار از دوستانشان آینگونه تمجید نمی کردند آقایان همگی بل لطف سنایی به مقام رسیده اند نمی دانم چرا آقای فرماندار در مورد این آقایان محتاطانه عمل می کند. بنده که برادر شهید هستم نمی گویم برای انقلاب هزینه کرده ایم وچگونه آقای فرماندار می گویند آقای سلامتی برای انتخابات هزینه کرده است. کم از این هزینه ها را بگویند. پوستر زدن ونصب بنر هزینه است
نهاوند فرمانداری ویژه میخواهد

دیدگاه شما