تازه های سایت

کد مطلب: 29637
29. بهمن 1395 - 13:17
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح فراکسیون امید با موضوع تأمین امنیت مراسم رسمی و غیر رسمی در کشور مخالف مردم‌سالاری دینی است و باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا طرح فراکسیون امید با موضوع تأمین امنیت مراسم رسمی و غیر رسمی در کشور را مخالف مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار کرد: طرح‌هایی که از سوی نمایندگان تدوین می‌شود باید جامع و کامل و مبتنی بر تأمین منافع تمام مردم نباید نه عده‌ای خاص!

وی با بیان اینکه در این طرح فقط منافع حزبی و جناحی گروهی خاص در نظر گرفته شده است، گفت: اینکه بخواهیم آزادی مردم را به دست خود سلب کنیم، زیبنده مجلس شورای اسلامی نیست و البته نمایندگان متعهد نیز به این موضوع رأی نخواهند داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع که هیچ گونه مجال انتقاد و ایراد اشکال که حق اساسی مردم است، داده نشود، با آزادی بیان و حقوق شهروندی مردم مغایرت دارد.

وی با بیان اینکه باید به مردم حق اظهار نظر و ارائه پیشنهاد و راهکار داده شود، گفت: مگر قبلاً برای مقابله با اغتشاش و اخلال قانون نداشتیم که نسبت به تدوین این طرح اقدام شده است؟ آن هم طرحی که مخل آرامش جامعه است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه این طرح باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شود و مخالف دموکراسی و مردمسالاری دینی است، اظهار داشت: در ارائه طرح‌ها نباید نگاه به مسائل حزبی و مقطعی باشد، زیرا دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و ماندگار نیستند.

وی با طرح این سئوال که باید دید چرا مدعیان آزادی بیان نسبت به ارائه این طرح به مجلس اقدام کرده‌اند، گفت: این اقدام آنها نوعی نقض غرض است./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما