تازه های سایت

کد مطلب: 29634
28. بهمن 1395 - 11:28
مشکلات اعضا و ریاست شورای شهر فیروزان نهاوند همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ظاهراً قرار نیست مشکلات شورای شهر فیروزان نهاوند در چهارمین سال فعالیت اعضای این شورا به این زودی‌ها به اتمام برسد و هرروز خبر جدیدی از این کشمکش‌ها به گوش می‌رسد.

شورای 5 نفره شهر فیروزان نهاوند مدتی است که به دلیل اختلافات داخلی حال‌وروز خوبی ندارد و دامنه این اختلافات و رو کردن اسناد بر ضد یکدیگر به کانال‌های تلگرامی نیز کشیده شد و هر نفر دیگری را مقصر این اتفاقات می‌داند.

شورایی که بر اساس قانون و با رأی مردم برای رفع مشکلات شهر فیروزان انتخاب‌شده‌اند در سال آخر فعالیت شورا دچار مشکلاتی شده است که باید هرچه زودتر برای خدمت‌رسانی به مردم این شهر و رفع سردرگمی مردم این مشکلات پایان یابد.

ماجرای اختلافات اعضای شورای شهر فیروزان به نیمه اول دی‌ماه برمی‌گردد که خبر عزل احد خزایی رئیس شورای شهر فیروزان با رأی اعضای شورا رسانه‌ای شد و این موضوع جرقه‌ای برای اختلافات بعدی شد.

اما احد خزایی هم اعلام کرد هیچ دلیل و منطقی مبنی بر عزل این‌جانب وجود ندارد و عزل رئیس شورای شهر در حیطه اختیارات اعضا شورا نیست.

وی ادامه داد: فقط نوشتن یک نامه به فرمانداری مبنی بر عزل رئیس شورا نمی‌تواند محقق شود، بلکه نظر کمیته انطباق و فرماندار شهرستان نهاوند نتیجه این موضوع را مشخص می‌کند.

بعد از گذشت چند روز از این ماجرا بنری در سطح شهر نصب می‌شود و ریاست مومنعلی خزایی بر شورای شهر فیروزان را اعلام می‌کند.

این کشمکش‌ها ادامه دارد تا اینکه بنر دیگری در شهر فیروزان نصب می‌شود و احد خزایی را دوباره به‌عنوان رئیس شورای شهر فیروزان معرفی می‌کند.

باید در روزهای آینده دید که بالاخره چه کسی رئیس شورای شهر فیروزان می‌شود؟ و مردم کی از این سردرگمی خارج می‌شوند؟

 

1180564

1180563

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما