تازه های سایت

کد مطلب: 29601
26. بهمن 1395 - 7:30
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدایی که از هزینه‌های مالی نامشروع استفاده کند و تحت حمایت دیگران قرار گیرد، استقلال خود را از دست می‌دهد و باید منافع آن‌ها را تامین کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در خصوص شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم انتخابات را مدیریت و به صورت مردمی در سلامت کامل برگزار کنیم سازکار مشخصی دارد و یکی از این موارد شفاف‌سازی هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها می‌باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید حساب‌های افرادی که کاندیدا می‌شوند مشخص شود و تنها از یک حساب هزینه‌ها برداشت شود تا بتوان شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی را محقق ساخت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از افراد از هزینه‌های باد اورده استفاده می‌کنند و به دنبال وارد شدن به مجلس و شوراها هستند.

بهرام نیا با بیان اینکه استقلال نماینده از اهمیت بالایی برخوردار است، متذکر شد: کسی که از هزینه‌های مالی نامشروع استفاده کند و تحت حمایت دیگران قرار گیرد، استقلال خود را از دست می‌دهد و باید منافع آن‌ها را تامین کند.

 وی افزود: در صورتی که نماینده مردم در مجلس یا شوراها به دیگران وابسته باشد، در وظیفه خود قطعا موفق نخواهد بود و این جفا در حق مردم و نظام است، اگر شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی محقق شود، از انحراف تبلیغاتی برخی افراد جلوگیری خواهد شد./

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما