تازه های سایت

کد مطلب: 29529
19. بهمن 1395 - 7:24
شهردار نهاوند بر سیاست‌گذاری مدیریت شهری نهاوند در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار تاکید کرد و گفت: رسیدن به توسعه پایدار اولویت اصلی شهرداری نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری نهاوند دست‌یابی به توسعه پایدار را به عنوان یک هدف مهم در اولویت کاری خود قرار داده و در راستای دست‌یابی به این مهم سیاست‌گذاری‌های متعددی از جمله تمرکز بر اهداف، اتخاذ رویکرد مبتنی بر عقلانیت و انجام امور به نفع مردم را اتخاذ کرده است.

وی افزود: بهره‌گیری از اعتبار و منابع تخصصی و همچنین همکاری متقابل با ارگان‌ها از دیگر تدابیر مدیریتی شورای اسلامی شهر و شهرداری نهاوند بوده که این تدبیر، امور شهر را به سمتی مطلوب و منطقی هدایت کرده است.

یوسفیان تصریح کرد: اجرایی کردن تمهیدات موثر برای فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریتی با هدف افزایش میزان اثربخشی عملکرد شهرداری و جلب رضایتمندی مردم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه مدیریتی می‌باشد که نقش موثری را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است.

وی عنوان کرد: شهرداری نهاوند به دنبال بروز رکود اقتصادی در کشور و جهت عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری، مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در همه سیاست‌ها و برنامه‌های کاری خود لحاظ کرده که به دنبال انجام آن نتایج ارزنده‌ای که به نفع شهر و شهروندان نهاوندی است حاصل می‌شود.

شهردار نهاوند تصریح کرد: بر این اساس این دستگاه تلاش کرد در پی جاری کردن موضوع اقتصاد مقاومتی به رغم وجود شرایط بحرانی مالی حاکم بر کشور، پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را در سطح شهر اجرا و شروع کند.

یوسفیان بیان کرد: مدیریت شهری نهاوند تا کنون منابع خود را در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و اجرای طرح‌های عمرانی تخصیص داده و ضمن تلاش برای ارتقاء تواتمندی‌های مدیریتی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی بر انجام اموری که توسعه زیرساخت‌ها را در شهر ممکن می‌سازد، تمرکز کرده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

درود بر شهردار فعال و تلاشگر نهاوند

دیدگاه شما