تازه های سایت

کد مطلب: 29526
18. بهمن 1395 - 8:29
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: هنرستان شهید مطهری شهرستان نهاوند در سالتحصیلی گذشته موفق به کسب رتبه ممتاز مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت در سطح کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی با اعلام این خبر گفت: برنامه تعالی مدیریت یکی از طرحهای وزارتی است که سعی دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش و مدرسه محور شرایطی را بوجود آورد تا تمامی عوامل موثر در مدیریت بتوانند با استفاده از ظرفیتهای موجود با رویکرد برنامه محوری نسبت به تعیین برنامه های عملیاتی اقدام کنند.

وی گفت: در سالتحصیلی گذشته هنرستان شهید مطهری موفق شد در بین 30 مدرسه مجری این برنامه در سطح شهرستان پس از ارزیابی های اولیه به مرحله استانی راه پیدا کرده و جزء 18 آموزشگاه راه یافته به مرحله کشوری قرار گیرد.
سلگی افزود: در سال تحصیلی گذشته 15 هزار مدرسه در سراسر کشور به عنوان مجری برنامه تعالی مدیریت قرار گرفتند که از این تعداد 100 آموزشگاه در سراسر کشور حائز رتبه ممتاز بوده اند که هنرستان شهید مطهری نهاوند نیز در فهرست این مدارس بوده است .
مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اینکه از بین مدارس ممتاز کشور نیز ارزیابی به عمل آمده گفت: از بین 100 آموزشگاه ممتاز کشوری دراواخر تابستان سال جاری توسط دانشگاه فرهنگیان ، کارشناسان وزارت متبوع و استان نیز بازدید و ارزیابیهای لازم به عمل آمد و 10 آموزشگاه به عنوان رتبه ممتاز متعالی معرفی شدند که هنرستان شهید مطهری نیز جزء این مدارس معرفی گردیده است.
وی افزود: این آموزشگاه که جزء مدارس هیات امنایی شهرستان نهاوند محسوب می شود موفق شده که با مدیریت خوب و شایسته و با بهره گیری از مشارکت تمامی عوامل و همچنین داشتن برنامه در همه زمینه ها زمینه های ارتقاء در این برنامه را به خوبی عملیاتی سازد.
 سلگی گفت: هنرستان شهید مطهری این شهرستان دو سال پیش نیز موفق شده بود که در نظام رتبه بندی هنرستانهای سراسر کشور رتبه برتر را بدست آورد .
در حال حاضر بیش از 24 هزار و 500 دانش آموز در 242 آموزشگاه شهرستان نهاوند مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد 30 آموزشگاه جزء برنامه تعالی مدیریت قرار دارد .
برنامه تعالی مدیریت برای سومین سال متوالی است که در سطح شهرستان اجرا می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما